کد خبر : 1921248 | 26 فروردين 1402 ساعت 22:10 | 125.5K بازدید | 24 دیدگاه

من به‌خاطر VAR اینجا نیامده‌ام؛

حرف‌های جنجالی خمس: دهانت را ببند!

پاکو خمس پس از تساوی برابر ملوان از هواداران این تیم و همچنین چمن استادیوم سیروس قایقران تمجید کرد.

حرف‌های جنجالی خمس: دهانت را ببند!

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس پس از تساوی برابر ملوان در دقایق پایانی در نشست خبری حاضر شد و گفت: همان‌ طوری که انتظار داشتیم بازی و حریف سختی بود. شاید تک‌ضربه‌ای که در چارچوب بود وارد دروازه شد، اما ما توانستیم در این زمین پرفشار بازی را به تساوی بکشیم.

وی افزود: فراموش کردم و جا دارد از میهمان‌نوازی ملوان تشکر کنم. همچنین باید بگویم چمنی که آنها دارند، یکی از بهترین چمن‌ها در فوتبال ایران است و امیدوارم همه تیم‌ها چنین چمنی داشته باشند.

خمس با انتقاد از داور مسابقه عنوان کرد: من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، اما فکر می‌کنم وقتی ما در حمله با چهار نفر بودیم، داور سوت پایان را ۴۰ ثانیه زودتر از پایان زد. اما به هر حال من مثل همیشه در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم داور مبنی بر زود تمام کردن بازی به ضرر تراکتور شد، گفت: ما تصمیم گرفتیم راجع به داوری صحبت نکنیم. داوری در یک بازی به نفع تیم‌ها و در بازی دیگر به ضررشان است. وقتی هر دو طرف از داوری ناراضی هستند، پس اتفاقاتی بوده است. ما سعی می‌کنیم برای ارتقای سطح داوری کمک کنیم.

ویدئو: 297951

او سپس در خصوص اعلام پنالتی به سود تیمش و عدم استفاده از VAR در مسابقات لیگ برتر گفت: VAR مهمترین چیز در پنالتی نیست. می‌شود امکانات و فوتبال را بهتر کرد اما من سعی می‌کنم چیزهای دیگری را هم بهتر کنیم. پروژه‌ای که به من معرفی شد، من را مجاب کرد که به ایران بیایم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: من فکر می‌کنم در بهترین باشگاهی هستم که می‌توانم باشم. باشگاه با احترام زیادی با من رفتار می‌کند. فکر می‌کنم بهترین مربی ممکن در تیم‌ملی حضور دارد.

خمس در پایان در واکنش به سوالی درباره تیم ملی ایران گفت: تیم‌ملی سرمربی دارد.

در پایان نشست خبری یکی از خبرنگاران انزلی‌چی از پاکو خمس در خصوص اینکه داوری‌ها به سود تراکتور است سوال کرد که خمس با عصبانیت پاسخ داد: آیا تو شواهدی برای این موضوع داری؟ اگر نداری دهانت را ببند.

نکته جالب اینکه مدیررسانه‌ای تراکتور می‌خواست این سوال ترجمه نشود، اما خمس پیش‌دستی کرد و جواب سوال این خبرنگار را با خشم داد و حتی با دست روی لب‌های خود فشار داد تا جمله خود را به صورت مستقیم به این خبرنگار بگوید.

دیدگاه‌ها