کد خبر : 1921252 | 26 فروردين 1402 ساعت 22:26 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

هواداران دمتان گرم، جبران می‌کنیم

ویسی: صد در صد به بقا امیدواریم

سرمربی صنعت‌نفت آبادان عقیده دارد تیمش یک قدم دیگر به بقا نزدیک شده است.

ویسی: صد در صد به بقا امیدواریم

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با پیکان که با تساوی دو تیم به پایان رسید، در شروع صحبت‌هایش گفت: «یک بازی سخت و بسیار حساس برای هر دو تیم بود. ما برای نباختن و بردن بازی می‌کردیم و پیکان برای بردن بازی می‌کرد، امتیازش بسیار حساس بود. در کل بازی چرکی بود و قشنگ نبود و موقعیت‌های پیکان بهتر بود؛ اما نصفه و‌ نیمه بودند ما هم موقعیت آن‌چنانی نداشتیم. همین‌که نباختیم و با یک امتیاز به آبادان می‌رویم، خوب است. یک امتیاز به ماندن در لیگ برتر نزدیک شدیم. شایسته بردن نبودیم و خوب بازی نکردیم؛ ولی همین‌که نباختیم، چشم‌اندازش برای ما زیبا بود.»
او در مورد این‌که چقدر به بقا امیدوار هستند، ادامه داد: «صد در صد امیدواریم. دست خودمان است. امتیازات طوری است که با یک پیروزی ما اختلاف‌مان با مس به یک امتیاز تبدیل می‌شود. منتظر لغزش آن‌ها هستیم. بازی‌های آن‌ها سخت‌تر است؛ ولی ما به مس نگاه نمی‌کنیم. بازی‌های خودمان برایمان مهم است. به بازی با نساجی فکر می‌کنیم. خدا را شکر هرناندس بازی بد ما را دید.» 
ویسی در مورد قضاوت داور عنوان کرد: «انسانی نیست؛ وقتی می‌بریم، بگویم داور عالی بود و اگر باختیم، بگویم خوب نبود. وقتی تیم‌ها می‌بازند، می‌گویند نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و یا کاری کردند سقوط کنیم؛ ولی این قدیمی شده است. داور نقص نداشت و عالی بود و به او تبریک می‌گویم.»
سرمربی صنعت در مورد شرایط باشگاه گفت: «تمام شهر با هم اتحاد دارند و می‌خواهند تیم بماند. رئیس مناطق آزاد، معاونینش و هیئت‌مدیره، اینجا بودند. همه دنبال این هستند تیم بماند و ما هم این‌ها را می‌بینیم، دلگرم‌تر می‌شویم. مطمئناً جوابگویشان خواهیم بود با بازی‌های بهتر.»
وی در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر افزود: «سالیان سال است همه اعتراض می‌کنند؛ ولی اتفاقی نمی‌افتد. از آن‌هایی که باید توپ‌ها را می آوردند، سؤال کنید که آیا به استاندارد جهانی نزدیک است؟»
ویسی در پایان در مورد حضور هواداران افزود: «واقعاً دمشان گرم، شرمنده شدیم. مطمئن باشید جبران می‌کنیم. مرسی از تشویق‌های بی‌امانتان.»

دیدگاه‌ها