کد خبر : 1921257 | 26 فروردين 1402 ساعت 22:36 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

ممکن بود مقابل صنعت‌نفت تنبیه شویم؛

حسینی: برای تیم امید با من صحبت رسمی نشده است

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان به شایعه احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی امید واکنش نشان داد.

حسینی: برای تیم امید با من صحبت رسمی نشده است

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان، در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت‌نفت در ابتدا گفت: «همان‌طورکه ملاحظه کردید، بسیار بازی جان‌داری بود. با توجه به شرایط جدول دو تیم به سه امتیاز بازی چشم داشتند. فکر می‌کنم به اندازه‌ای که بازی را ببریم موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. هم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و هم در نیمه دوم بچه‌ها باید کار را تمام می‌کردند؛ ولی متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم. در این بازی‌ها وقتی از موقعیت‌هایت استفاده نمی‌کنی احتمال دارد تنبیه شوی؛ ولی خدا رو شکر، بچه‌های خط دفاعی‌مان با تمرکزی که داشتند شانسی به حریف ندادند.»

ویدئو: 297898

سرمربی پیکان در مورد صنعت‌نفت توضیح داد: «حریف آمده بود با یک بازی دفاع-ضدحمله و گذاشتن سه مهاجم و از سرعت بالای آن‌ها با بازی مستقیم استفاده کند؛ ولی ما خیلی خوب متوجه این قضیه شدیم و اجازه ندادیم آقای بیت‌سعید و دو مهاجم دیگرشان که دوست داشتند پشت دفاع ما بازی کنند، ما را غافلگیر کنند. اما حیف شد؛ چراکه موقعیت‌های خوبی داشتیم و دوست داشتیم بازی را ببریم. از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند و چیزی کم نداشتند. امیدوارم از این بازی‌ها درس بگیرند که از موقعیت‌های‌شان بهتر استفاده کنند.»

او در مورد بازی‌شان با تراکتور گفت: «بازی با تراکتور بسیار مشکل است. ما دچار بدشانسی شدیم و دوباره مصدوم دادیم. امیدوارم تیم خوبی جمع کنیم و یک بازی آبرومند مقابل تراکتور انجام دهیم.»

حسینی در مورد شایعه سرمربیگری او در تیم ملی امید بیان کرد: «باعث افتخار است که ما به فوتبال ملی مملکت‌مان خدمت کنیم و گزینه باشیم؛ اما من تحت قرارداد پیکانم و هیچ صحبت رسمی‌ای با من نشده است. تمام تمرکزم این است که این چهار بازی و جام حذفی را که جزء هشت تیم هستیم، آبرومندانه تمام کنیم. باید اول صحبت کنیم؛ ولی فعلاً هیچ صحبتی نشده است. من تحت قرارداد تیم پیکانم و درست است که این تیم جوان خیلی به آدم فشار می‌آورد اما این تیم و بچه‌هایش را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها