کد خبر : 1921266 | 26 فروردين 1402 ساعت 23:07 | 19K بازدید | 38 دیدگاه

گواردیولا: هالند بیشتر از رکورد شکستن، جام می‌خواهد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.

گواردیولا: هالند بیشتر از رکورد شکستن، جام می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که بعد از پیروزی درخشان 3-0 مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، روحیه مضاعف پیدا کرده، امشب مثل آن مسابقه بار دیگر در اتحاد به میدان رفت. سیتیزن‌ها امشب در هفته سی و یکم لیگ برتر مقابل لستر بحران‌زده قرار گرفتند و با دو گل ارلینگ هالند و یک گل جان استونز در مقابل تک‌گل ایهیناچو برای لستر، موفق شدند با نتیجه 3-1 به پیروزی برسند.

پپ گواردیولا بعد از مسابقه گفت تیمش در دقایق پایانی دچار مشکل شده و قبول دارد که علت این مشکلات تعویض‌های پرتعداد او بوده است. پپ گفت هدفش استراحت کردن بازیکنان سیتی بوده، اما به این نتیجه رسیده که با این تعویض‌ها تیمش را دچار مشکل کرده است.

1852758
می‌خواهم ارلینگ همه رکوردها را بشکند، ولی او جام می‌خواهد
من می‌خواهم ارلینگ همه رکوردهای ممکن را بشکند. ارلینگ با گل‌های زیادی که به ثمر می‌رساند به ما کمک می‌کند ولی به نظرم او می‌خواهد جام ببرد.

واکنش هالند به تعویض بین دو نیمه چه بود؟ 
مثل همیشه عالی بود.

عملکرد جان استونز
درباره جان استونز همیشه باید محتاط باشیم، چرا که او وقتی مصدوم می‌شود مصدومیت‌هایش طولانی‌مدت است.

چرا پپ اینقدر تعویض می‌کند؟
وقتی در انتخاب بازیکن از سیاست چرخشی استفاده می‌کنید، تیم خیلی افت می‌کند. ما این بازی را خیلی خوب شروع کردیم. همه این را دیدند. ولی بعد از گلی که دریافت کردیم خیلی به مشکل برخوردیم. وقتی تیم تعویض‌های زیادی دارد، کیفیتش مقدار قابل توجهی افت می‌کند. فوتبال یک بار دیگر ثابت کرد که تنها بعد از شنیدن سوت پایان است که می‌توان کار را تمام‌شده دانست.

فارغ از مشکلات دقایق پایانی مسابقه شایسته سه امتیاز بودیم
علت مشکلات ما در پایان بازی همان‌طور که گفتم تعویض‌ها بود. ولی گاهی این اتفاق می‌افتد. ما بلافاصله بعد از دیدار سختی در چمپیونزلیگ به میدان رفتیم و شروع خوبی داشتیم. علت تعویض‌های من راستش را بخواهید این بود که بازیکنانم استراحت کنند. اما در عمل دیدیم که تیم کنترل بازی را از دست داد. ولی روی‌هم‌رفته نمی‌شود از ما و بچه‌ها انتقاد کرد، چون شایسته این سه امتیاز بودیم.

نشان دادیم منچسترسیتی چه تیم پخته‌ای است
خوش‌شانس بودیم که بعد از بازی با بایرن مونیخ اولین بازی‌مان در خانه بود. دیدید که از همان شروع مسابقه چقدر تمرکز داشتیم. این نشان می‌دهد تیم چقدر پخته شده است.

بازی برگشت با بایرن مونیخ
کار ما در یک چهارم چمپیونزلیگ تمام شده؟ نه، به هیچ وجه. ما این را می‌دانیم که تا آخرین ثانیه بازی برگشت هیچ چیز تمام نشده. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را انجام بدهیم و معتقدیم در بازی برگشت هم پیروز خواهیم شد. ما باید خوب دفاع کنیم چون در غیر اینصورت اگر اجازه بدهیم بایرن ریتم مد نظرش را پیدا کند دچار مشکل خواهیم شد. آنها حریف خیلی سختی هستند. ما می‌خواهیم با صعود به نیمه‌نهایی به موفقیتی منحصربفرد برسیم. باید با روحیه بازی کنیم و حتی در لحظات بد هم ثبات تیمی را از دست ندهیم.

دیدگاه‌ها