کد خبر : 1921267 | 26 فروردين 1402 ساعت 23:06 | 76K بازدید | 193 دیدگاه

واقعا ناامید هستم؛

الهامی: منچستر ۷ گل خورد، اما مثل ما تحقیر نشد!

سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.

الهامی: منچستر ۷ گل خورد، اما مثل ما تحقیر نشد!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از شکست سنگین ۶ بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری عنوان کرد: روز بد ما به روز خوب استقلال خورد؛ آنها در هر دو نیمه بهتر از ما کار کردند و از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بُردند.

او ادامه داد: گل زودهنگام استقلال در نیمه دوم که پس از آن در فاصله چند دقیقه گل‌های دوم و سوم هم به ثمر رسید، شیرازه تیم ما را از هم پاشید و بچه‌های تیم ما بخاطر اینکه جوان هستند، تحت تاثیر قرار گرفتند و نتوانستیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم و به بازی برگردیم.

سرمربی هوادار یادآور شد: این باخت بدترین نتیجه در دوران مربیگری‌ام است و این طبیعت فوتبال است و بخاطر این شکست واقعا ناامید هستم ولی فوتبال همین است. کمااینکه یکی-دو ماه قبل لیورپول با وجود اینکه تا دقیقه ۴۰ هیچ گلی به منچستر یونایتد نزده بود، در نهایت با زدن ۷ گل برنده شد. این طبیعت فوتبال است و به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم که در روز بد ما از موقعیت‌هایشان استفاده کردند و برنده شدند.

الهامی اضافه کرد: همان‌طور که در دو سال گذشته تیم‌های من مقابل استقلال آماده بودیم، اما امروز این اتفاق نیفتاد. فوتبال هم ادامه دارد و به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم و آقای موعود بنیادی‌فر فوق‌العاده قضاوت کردند.

او ادامه داد: قطعا آقای ساپینتو تصمیم‌های بهتری از ما گرفتند و به خواسته خود زودتر از انتظار دست پیدا کردند. من اصلا نرسیدم که گل اول استقلال را در شروع نیمه دوم ببینم. به آنها بخاطر استفاده از موقعیت‌هایشان تبریک می‌گویم.

ویدئو: 297920

سرمربی هوادار تصریح کرد: از ابتدای فصل درباره داوری هیچ صحبتی انجام ندادم و الان هم معتقدم آقای بنیادی‌فر قضاوت خوبی داشت، اما در زمانی که بازی یک بر صفر بود، پنالتی ما را نگرفت و اگر این اتفاق می‌افتاد، شاید سرنوشت بازی تغییر می‌کرد و البته یک دقیقه پس از آن، ما گل دوم را خوردیم.

ساکت الهامی با تمجید از سرمربی استقلال گفت: ساپینتو ازجمله مربیان خوب خارجی است که در سالیان اخیر به فوتبال ایران آمده و تیمش هم فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. طبیعی است که آنها بخاطر برتری پرسپولیس، می‌خواستند هرطور شده به برد برسند، ولی ما بخاطر شرایطی که پیش آمد، نتوانستیم برگردیم. بیشتر از اینکه استقلال نمایش تاکتیکی داشته باشد، بخاطر اشتباهات خودمان این باخت سنگین را دادیم.

سرمربی هوادار در خصوص اینکه ساپینتو چه گفت‌وگویی با او داشت، عنوان کرد: هیچ حرفی خاصی نزد!

الهامی در واکنش به اینکه برخی از بازیکنانش در پایان بازی پیراهن خود را با بازیکنان استقلال تعویض کردند، اظهار کرد: به هر حال فوتبال است. قطعاً همه بازیکنان ما از این نتیجه ناراحت بودند و من در رختکن به بازیکنان دلداری دادم. فوتبال همین است. مگر گل‌گهر ۵ گل از پرسپولیس در زمین خودش نخورد؟ مگر من با تراکتور در ۱۶ دقیقه ۳ گل به استقلال نزدم؟ تیم ما انگیزه لازم را نداشت. اشتباهاتی داشتیم که مقصر آنها من هستم.

او تاکید کرد: استقلال هر توپی که آورد گل شد و گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد. دنیا به آخر نرسیده است. شیرینی فوتبال به همین نتایج است. تنها چیزی که دلم را به درد آورد حرکت آخر استقلالی‌ها بود که به نظرم زیبنده فوتبال ایران نبود؛ هرچند حق دارند و می‌توانند این کار را بکنند. کار آنها موجب تحقیر ما شد و از این موضوع باید درس بگیریم تا شاید دوباره با استقلال روبرو شویم.

سرمربی هوادار درباره علت ناراحتی‌اش از سعید مهری گفت: نه، سعید مهری نبود؛ در فوتبال تیم‌ها می‌توانند ۱۰ گل هم بزنند، اما تحقیر کردن تیم حریف کار خوبی نیست، مخصوصاً در شرایطی که خودتان هم باور نمی‌کردید به آن برسید. واقعاً ناراحت و ناامید هستم. این سخت‌ترین شب زندگی فوتبالی من است.

الهامی یادآور شد: در ابتدای حرف‌هایم به استقلالی‌ها تبریک هم گفتم، اما کار آنها قشنگ نبود که بخواهند ما را تحقیر کنند. پنالتی زدن توسط دروازه‌بان تحقیر کردن تیم حریف است. من همان کسی هستم که استقلال را در جام حذفی، حذف کردم و قهرمان شدم. من همان کسی هستم که در ۱۶ دقیقه ۳ گل به استقلال زدم، اما همیشه برای آنها احترام قائل بودم. احترام گذاشتن برای تیم مقابل اولین اصل حرفه مربیگری است. باید تحقیر می‌شدیم و گله‌ای ندارم، اما من اگر بودم این کار را نمی‌کردم. به هر حال آنها دلشان خواسته این کار را بکنند و ما باید از این تحقیر شدن درس بگیریم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم.

دیدگاه‌ها