کد خبر : 1921274 | 26 فروردين 1402 ساعت 23:37 | 46.7K بازدید | 25 دیدگاه

مرادمند: خدا را شکر روی گل اول تاثیرگذار بودم

صحبت‌های شنیدنی بازیکن خاص برد پرگل استقلال

مدافع استقلال می‌گوید می‌خواستند با دادن پنالتی به حسینی به او روحیه بدهند.

صحبت‌های شنیدنی بازیکن خاص برد پرگل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مردادمند بعد از دیدار با هوادار در مورد اینکه نگران از دست رفتن پنالتی و در ادامه ضد حمله حریف نبودند در میکسدزون گفت: مطمئن بودیم سیدحسین ضربه پنالتی را تبدیل به گل می‌کند و کار به ضد حمله حریف نمی‌رسد.
او در مورد زدن شش گل در یک نیمه ادامه داد: خدا را شکر فوتبال بسیار خوبی را شاهد بودیم، ولی باید بگویم روز بد هوادار بود و از شخصیت این تیم چیزی کاسته نمی‌شود و آقای الهامی که سابقه شاگردی وی را هم دارم هم مربی بسیار خوبی هستند.

این بازیکن با اشاره به اینکه ضربه پنالتی سید باعث توهین و تحقیر حریف نشد گفت: این‌که سیدحسین پشت توپ ایستاد دلیل بر بی‌احترامی به تیم حریف نیست. چرا که حسینی بعد از گلی که خورد و از دست رفتن کلین‌شیت کمی ناراحت بود و دوست داشتیم با زدن ضربه پنالتی روحیه خود را برای دربی افزایش دهد.

ویدئو: 297922

وی در مورد رفتن ساکت بعد از سوت پایان به سمت بازیکنان نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره فوتبال است و آقا ساکت هم بابت نتیجه و صحنه پنالتی ناراحت بودند و ما هم برای ایشان دلیل پنالتی زدن حسینی را توضیح دادیم و باید بگویم تیم هوادار بسیار محترم است مخصوصاً که آقا ساکت را روی نیمکت دارد.

مدافع استقلال در مورد بازگشت به ترکیب و تاثیرش روی گل اول گفت: خدا را شکر روی گل اول تاثیرگذار بودم و گل‌ها نتیجه زحمات همه بازیکنان بود. البته که امسال خیلی بد آوردم و روزهایی هم که خودم را ثابت کردم و وارد ترکیب فیکس شدم، مصدومیت به سراغم آمد. اما خدا را شکر می‌کنم که حتی اگر دقایق کوتاهی هم بازی کنم، برای هواداران با جان و دل به زمین رفته‌ام.
مرادمند در مورد دربی یادآور شد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و به نظرم هر تیمی آمادگی ذهنی داشته باشد پیروز میدان است.

دیدگاه‌ها