کد خبر : 1921275 | 26 فروردين 1402 ساعت 23:43 | 89.1K بازدید | 63 دیدگاه

از کلین‌شیت نکردن ناراحت بودم

سیدحسین: حس خوبی بود ولی عذر می‌خواهم

سیدحسین حسینی پس از گلزنی برابر هوادار، از ساکت الهامی و بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد.

سیدحسین: حس خوبی بود ولی عذر می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، پس از پیروزی پر گل برابر هوادار اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم این بازی سخت را ببریم.‌ نیمه اول شرایط طوری بود که بازی گره خورده بود اما در نیمه دوم توانستیم به برتری ‌کامل برسیم و یک برد مهم کسب کنیم.

او که گل ششم استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این باره گفت: قبل از هر چیزی من از آقای ساکت الهامی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم؛ من فقط به این دلیل که کلین‌شیت نکرده بودم، ناراحت بودم و بچه‌ها متوجه این موضوع شده بودند و هواداران خواستند که من بزنم و مهدی قایدی پنالتی را به من داد. به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به تیم حریف را نداشتم.

حسینی در واکنش به اینکه پنالتی‌اش را مانند برونو فرناندز به ثمر رساند، گفت: فکر می‌کنم جورجینیو بود. قبلا در تمرینات هم این پنالتی‌ها را تمرین کرده بودم و به بچه‌ها هم گفتم اگر یک روز پنالتی شود، به این سبک می‌زنم. قبل از پنالتی هم رضا میرزایی گفت گل بزن و من گفتم می‌خواهم به آن شکل بزنم.

1852785

او با اشاره به اینکه پیش از این گلزنی را تجربه نکرده بود، گفت: واقعا حس خیلی خوبی بود. اما باز هم می‌گویم شاید تیم حریف از من ناراحت شده و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه برای شادی گل برنامه‌ای نداشت، گفت: به این مسئله فکر نکرده بودم.

حسینی در خصوص اینکه با یک پیروزی پر گل به استقبال دربی خواهند رفت، عنوان کرد: همان‌طور که می‌بینید مشکلات زیادی داشتیم، اما دم بچه‌ها گرم که همه‌جوره تلاش کردند و در این مدت هم‌قسم شدیم که به یک موفقیت بزرگ برسیم و این هفته هم به این روند ادامه دادیم. مسلما در ۴-۵ هفته آخر هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم که به قهرمانی برسیم.

ویدئو: 297906

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا به از دست دادن امتیاز توسط سپاهان امیدوار هستند یا خیر گفت: فوتبال مشخص نمی‌کند در لیگ ایران، همه بازی‌ها سخت است و امیدوارم که تیم ما امشب صدر جدول باشد.

دیدگاه‌ها