کد خبر : 1921283 | 27 فروردين 1402 ساعت 00:13 | 18K بازدید | 17 دیدگاه

غلامی: جایی ننوشته برنده دربی قهرمان می‌شود

مدافع استقلال معتقد است پیروزی در دربی انگیزه‌هایشان را برای ادامه فصل افزایش می‌دهد.

غلامی: جایی ننوشته برنده دربی قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از برتری ۶ گله استقلال مقابل هوادار عنوان کرد: در طول فصل تجربه چنین نتیجه شیرینی را نداشتیم که خدا را شکر با تلاش بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم به یک برد خیلی خوب رسیدیم.

او در خصوص تساوی بدون گل در نیمه اول و برد پُرگل در پایان مسابقه اظهار کرد: هوادار سازماندهی خیلی خوبی دارد و تلاش ما در نیمه اول نتیجه نداشت، اما بازی تا وقت‌های اضافه ادامه داد و ما تا ثانیه آخر تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم.

مدافع استقلال یادآور شد: هواداران استقلال امروز سنگ تمام گذاشتند و تا پایان از تیم حمایت کردند. امیدوارم هفته آینده نیز پشت تیم باشند تا نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

ویدئو: 297921

عارف غلامی در مورد حضور پدرش در ورزشگاه آزادی گفت: چند هفته قبل پدرم به ورزشگاه آمد که انگار به او خیلی خوش گذشته و هر دو، سه هفته یک‌بار به استادیوم می‌آید و قدمش هم خوب بوده و هر دفعه برنده شدیم.

او نظرش در مورد دربی هفته آینده را اینطور گفت: جایی ننوشته که برنده دربی قهرمان می‌شود، ولی به نظرم از لحاظ روحیه برای ادامه فصل تاثیرگذار خواهد بود.

مدافع استقلال در مورد ناراحتی ساکت الهامی از زدن پنالتی توسط سید حسین حسینی گفت: اصلا قصد بی‌احترامی نداشتیم. خود آقای الهامی بازیکنان ما را می‌شناسند. سید حسین هم ناراحت بود کلین‌شیتش از بین رفت و بچه‌ها خواستند قبل از دربی یک روحیه مضاعف به او بدهند. اشتباه نکردیم ولی اگر سوء تفاهم شده از آقای الهامی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها