کد خبر : 1921284 | 27 فروردين 1402 ساعت 00:15 | 20.3K بازدید | 9 دیدگاه

اعتراض شدید مدیر رسانه فولاد: این چه بدعتی است!

نشست خبری علیرضا منصوریان تحت تاثیر اعتراض شدید مدیر رسانه‌ای فولاد به داوری برگزار شد.

اعتراض شدید مدیر رسانه فولاد: این چه بدعتی است!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر برابر گل‌گهر با نتیجه دو - دو متوقف شد.

پس از این بازی، علیرضا ابراهیمی، مدیر رسانه‌ای فولاد، در ابتدای نشست خبری، انتقادات شدیدی از نحوه قضاوت داور داشت که در ادامه می‌خوانید؛

ابراهیمی صحبت‌های خود را این‌طور آغاز کرد: "عرض سلام و احترام دارم خدمت دوستان عزیز. من باید از طرف مجموعه باشگاه فولاد یک گله داشته باشم. درست است که در دقایق پایانی مساوی کردیم و یک پنالتی خود را گل نکردیم و دست خالی از سیرجان از نمی‌رویم، اما نمی‌دانم این بدعت چیست که این‌همه اشتباه و داوری علیه فولاد می‌شود. کمیته انضباطی منتظر است تا آقای منصوریان حرف می‌زند، "ئه!"، یک جلسه تعلیقی، N ریال جریمه. عجیب است. صحنه گل اول گل‌گهر را ببینید. درست است سخت بود، نیاز به VAR داشت."

ابراهیمی در ادامه گفت: "ولی بروید پنالتی را ببینید. آقای فروزان دو قدم قشنگ جلو آمده است. همان کمکی که آفساید را نگرفت، پنالتی را هم تکرار نداد. حالا ما دقیقه آخر گل زدیم. اگر نمی‌زدیم چه کسی جواب ما را می‌داد؟ چون استان خوزستان و هواداران‌شان مظلوم هستند، باید حقشان را بخورید؟ می‌خواهند محروم کنند حالا، ما ترجیح دادیم عوامل تیممان محروم شوند، حداقل سرمربی محروم نشود که یک طور دیگر متضرر شویم. نمی شود که چون مساوی کردیم، حرفمان را هم نزنیم؟ شما را به قرآن، خواهش می‌کنیم. ما به همراه گل‌گهر و سپاهان گفتیم بودجه می‌گذاریم برای VAR. خب آقا بیاورید دیگر این. صحنه گل اول و پنالتی را VAR تشخیص می‌دهد. آقای منصوریان در مورد داوری صحبت نمی‌کنند. راضی هستیم که ما محروم شویم. این حرف‌ها از طرف مجموعه باشگاه بود. امیدوارم هیچ تیمی ضرر نبیند."

دیدگاه‌ها