کد خبر : 1921293 | 27 فروردين 1402 ساعت 00:48 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

لوریس: در دوران فوتبالم چنین چیزی ندیده بودم

حمایت تاتنهامی‌ها از ستاره‌ای که هو شد (عکس)

سرمربی موقت و کاپیتان تاتنهام اقدام به ابراز همدردی با داوینسون سانچز پرداختند که توسط هواداران به شدت هو شد.

حمایت تاتنهامی‌ها از ستاره‌ای که هو شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، داوینسون سانچز تنها 23 دقیقه بعد از ورود به زمین به عنوان بازیکن جایگزین، دوباره تعویض شد و با چهره‌ای غمگین به نیمکت بازگشت. تاتنهام در جریان این دیدار با نتیجه عجیب 3-2 مغلوب بورنموث قعر جدولی شد.

تاتنهام خیلی زود با گل سون هیونگ مین از حریف پیش افتاد و سانچز بعد از این گل و 10 دقیقه پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول به جای کلمنت لنگله مصدوم وارد زمین شد. اما همه چیز به یک‌باره به ضرر تاتنهام تغییر کرد و ماتیاس وینا تنها 3 دقیقه بعد از ورود بازیکن کلمبیایی به زمین گل تساوی را برای بورنموث زد.

1852808

به نظر می‌رسید که ورود سانچز کلا به ضرر تاتنهام بوده و این را می‌شد از هو شدن او توسط هواداران هم متوجه شد؛ اتفاقی که در پایان بازی به شدت با اعتراض بازیکنان تاتنهام مواجه شد. دومینیک سالانکه در ششمین دقیقه از نیمه دوم گل برتری بورنموث را زد تا کریستین استلینی برای جلوگیری از بیشتر شدن فاصله یا شاید هم آرام کردن هواداران عصبانی تاتنهام، بازیکن 26 ساله تیمش را تعویض کند.

در ابتدا تصور می‌شد که این یک تصمیم واقعا معجزه‌آسا بوده، چرا که دو دقیقه بعد از آن تاتنهام به گل تساوی رسید. روز بد شاگردان استلینی اما ادامه داشت و آنها در ادامه گل سوم را هم خوردند تا متحمل شکست 3-2 شوند.

1852810

بازیکن کلمبیایی تاتنهام هر بار که توپ را در اختیار می‌گرفت با صدای سوت هواداران تیمش مواجه می‌شد و هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام در پایان بازی با انتقاد از این اقدام هواداران گفت: "این کار از زمانی که او به زمین آمد شروع شد. من هرگز در دوران حرفه‌ای خودم چنین چیزی را ندیده بودم.
واقعا برای داوینسون ناراحتم. او یک هم‌تیمی و یک دوست است که سال‌ها برای باشگاه جنگیده و چنین کاری ناراحت‌کننده است. این اتفاق برای باشگاه، هواداران و بازیکنان غم‌انگیز است و نباید چنین اتفاقاتی را در فوتبال ببینیم."

همه در پایان بازی منتظر صحبت‌های استلینی هم بودند که او نیز با ابراز همدردی با داوینسون تاکید کرد که تصمیمش در قبال این بازیکن تاکتیکی بوده است. سرمربی موقت تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با بورنموث گفت: "می‌دانم که لحظات سختی برای همه ماست. باید این شرایط را آنالیز کنیم و همه نیاز دارند که بدانند حمایت از بازیکنان چقدر مهم است. من مسئولیت این تصمیمی را که گرفتیم می‌پذیریم. فکر می‌کردم زود است که در بازی از یک مهاجم بیشتر استفاده کنیم چون تازه نیمه اول بود و یک گل جلو بودیم. بنابراین فکر نکردم که این لحظه مناسبی برای تغییر مهاجم است.
وقتی 2-1 عقب افتادیم فکر کردیم که باید او را تعویض کنیم. داوینسون باید بداند که این فقط یک تصمیم تاکتیکی بوده است. ما باید از او حمایت کنیم چرا که لحظه سختی برای او و تیم است. باید وحدت خود را در رختکن بیشتر کنیم و این کار را خواهیم کرد."

1852811

سانچز 26 ساله در سال 2017 با مبلغ 42 میلیون پوند از آژاکس راهی تاتنهام شد و تا کنون 203 بار برای این تیم به میدان رفته است. او در طول مدت حضورش در تاتنهام خیلی چهره شاخصی نبوده و از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار نیست.

دیدگاه‌ها