کد خبر : 1921330 | 27 فروردين 1402 ساعت 09:10 | 28.5K بازدید | 8 دیدگاه

توخل- مدیر رسانه بایرن ‌و میکروفونی که روشن بود!

اتفاق جالب و‌ البته عجیبی در کنفرانس خبری توماس توخل بعد از بازی دیروز بایرن مقابل هوفنهایم رخ داد.

توخل- مدیر رسانه بایرن ‌و میکروفونی که روشن بود!

به گزارش "ورزش سه"، چهار روز پس از شکست مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و رسوایی درگیری بین دو ستاره بایرن در رختکن یعنی سادیو مانه و لروی سانه، تیم توخل در بوندسلیگا با نتیجه 1-1 برابر هوفنهایم متوقف شد.

مثل همه بازی ها با توجه به قوانین موجود 30 تا 45 دقیقه بعد از پایان مسابقه توخل باید در کنفرانس خبری حاضر می شد و همین اتفاق هم افتاد. اما ناگهان همه چیز عجیب شد چرا که سرمربی آلمانی در اتاق کنفرانس شروع به صحبت با دیتر نیکلز، مدیر رسانه ای باشگاه کرد.

هر دو احتمالاً فکر می‌کردند که میکروفون‌ها هنوز خاموش هستند اما اینطور نبود!  زیرا مکالمه انجام شده بین این دو نفر در سالن شنیده شد.  
نیکلز گفت: "بسیار خوب، بیایید دوباره صحبت کنیم" 
توخل پاسخ داد: "هیچ کس اینجا نیست." 
سپس مدیر رسانه ای بایرن گفت: "فعلا همه در میکسدزون هستند."

بیلد این موضوع را به این شکل توضیح داده است: "فاصله از منطقه میکسدزون تا اتاقی که کنفرانس مطبوعاتی در آن برگزار می شود نسبتا طولانی است. حدود یک دقیقه طول می‌کشد تا از مصاحبه‌های بازیکنان به اتاق کنفرانس مطبوعاتی برسیم. بسیاری از خبرنگاران هنوز آنجا در میکسدزون مشغول جمع آوری واکنش‌های بازیکنان هستند. با این حال در صفحه نمایش می‌توانید ببینید که کنفرانس مطبوعاتی چه زمانی شروع می‌شود. تنها در این صورت است که بسیاری از خبرنگاران می‌توانند متوجه این موضوع شوند و به سمت سالن کنفرانس حرکت کنند."

دیدگاه‌ها