کد خبر : 1921333 | 27 فروردين 1402 ساعت 09:20 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

گالتیه: اگر قرار بود یک بازی را ببریم، همین بود

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از پیروزی تیمش برابر لانس ابراز خوشحالی کرد.

گالتیه: اگر قرار بود یک بازی را ببریم، همین بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای پی اس جی داشت چون لانس نزدیک‌ترین رقیب این تیم در جدول بود که در جایگاه دوم ایستاده و به فاصله شش امتیازی این تیم رسیده بود اما حالا آنها 9 امتیاز اختلاف دارند تا مدافع عنوان قهرمانی از حاشیه امن قابل توجهی برخوردار باشد. 

گالتیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «اگر قرار بود یک بازی را ببریم، همین دیدار بود. خصوصا که دو بازی متوالی در پارک دو پرنس شکست خورده بودیم. لانس یکی از رقبای ماست و مشخصا پیروزی در این بازی بسیار مهم بود. تیم ما از این که توانسته در این بازی پیروز شود بسیار خوشحال است.»

1838617

او با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: «ما بازی را قدرتمندانه شروع کردیم و توانستیم از داشتن یک یار بیشتر در نیمه اول به خوبی استفاده کنیم و حالت هجومی‌تری داشته باشیم. گل‌های خوبی زدیم چون هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم چون با سه گل جلو بودیم و یک یار بیشتر داشتیم، کمی آرام شدیم و توجه زیادی به جایگیری‌ها نکردیم.»

سرمربی پی اس جی درباره شرایط این تیم در هفته‌های آتی اضافه کرد: «هفت بازی باقی مانده است. می‌دانم که لانس و مارسی تسلیم نخواهند شد. ما باید همچنان متمرکز بمانیم. من تازه متوجه شدم که ما از آغاز فصل در صدر قرار داریم. باید همین روند را ادامه دهیم و برای بازی با آنژه آماده شویم.»

دیدگاه‌ها