کد خبر : 1921338 | 27 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 53.1K بازدید | 19 دیدگاه

توهین به مدافع رئال: جرات داری بیا پایین (عکس)

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.

توهین به مدافع رئال: جرات داری بیا پایین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا برابر کادیز به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این بازی در زمین کادیز برگزار شد اما تعدادی از هواداران رئال برای حمایت از تیم محبوب‌شان راهی این ورزشگاه شده بودند تا بازیکنان این تیم را تشویق کنند. 

بعضی از بازیکنان رئال مانند ناچو فرناندز که گل اول تیمش را هم در این دیدار به ثمر رساند، پس از سوت پایان بازی به سمت جایگاه هواداران رفت تا پیراهنش را به آنها اهدا کند و رودیگر هم اقدامی مشابه را انجام داد. 

1852899

اما وقتی این مدافع آلمانی به نزدیکی سکوها رسید، بعضی از هواداران کادیز شروع به فحاشی به او کردند و اشیایی را هم به طرفش پرتاب کردند که این موضوع باعث عصبانیت شدید این بازیکن رئال مادرید شد. 

گفته شده است که توهین‌هایی که از سوی هواداران کادیز به این بازیکن شده نژادپرستانه و خانوادگی بوده و به همین دلیل واکنش شدید او را به همراه داشته است. رودیگر خطاب به این هوادار فریاد زده که اگر جراتش را دارد از سکوها پایین بیاید و روبروی او حرف‌هایی که زده است را تکرار کند. 

1852900

این اتفاق با دخالت کارکنان دو باشگاه کنار زمین و بازیکنان کادیز پایان یافت و باید دید که آیا لالیگا واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد یا خیر. 

دیدگاه‌ها