کد خبر : 1921348 | 27 فروردين 1402 ساعت 10:40 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

مولر: تا به کراما دست زدم مثل چرخ و فلک شد

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.

مولر: تا به کراما دست زدم مثل چرخ و فلک شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در دیدار برابر هوفنهایم به تساوی 1-1 رضایت داد اما گلی که دریافت کرد بسیار بحث برانگیز بود. 

آندری کراماریچ پس از برخوردی که با مولر داشت خودش را پرتاب کرد و شروع به غلت زدن کرد تا داور یک ضربه آزاد را به سود این تیم اعلام کند که در نهایت منجر به گل شد. 

این بازیکن شخصا پس از سوت پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که کمی در این صحنه تمارض کرده و مدعی شد که مولر هم این موضوع را درک می‌کند چون این کاری است که همه بازیکنان انجام می‌دهند تا بتوانند فرصتی برای گلزنی داشته باشند. 

1852917

مولر هم پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان در این باره اظهار داشت: «این خطای واقعا حقیرانه‌ای بود. کراما بسیار باهوش بود و البته که در این موضوع شکی نیست. من فقط کمی به او دست زدم و او بلافاصله مثل و چرخ فلک شد و شروع به چرخیدن کرد اما این موضوع اهمیت خاصی ندارد چون ما در آن لحظات واقعا سزاوار دریافت گل بودیم.»

این بازیکن هوفنهایم هم به این موضوع اشاره کرده و گفته بود که خودش می‌داند که بسیار باهوش است و به همین دلیل خودش را به زمین انداخته است. 

دیدگاه‌ها