کد خبر : 1921349 | 27 فروردين 1402 ساعت 10:46 | 6.3K بازدید | 29 دیدگاه

احساس کردم با من یا ملوان لج هستند

صادقی: بازیکن تراکتور شیرجه زد پنالتی نبود

گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.

صادقی: بازیکن تراکتور شیرجه زد پنالتی نبود

به گزارش ورزش سه، گلر ملوان با خروج خود تغییر نتیجه بازی مقابل تراکتور را رقم زد. اما او تاکید می‌کند این صحنه به هیچ وجه پنالتی نبوده است.

ایمان صادقی در مورد پنالتی تراکتور گفت: از این صحنه‌های عجیب و غریب فقط برای ملوان پیش آمده. از هر سمتی به این تصویر نگاه می‌کنی هیچ جوره پنالتی نبوده، داور ۳۰ متر فاصله داشت و من نمی‌دانم چطور او یک داور لیگ برتری است. یکی دوبار هم نبوده این اتقاقات. در بازی با هوادار این اشتباه بوده. در بازی با پرسپولیس روی گل سوم توپ هنوز روی خط بود من بلند شدم توپ را گرفتم و دیدم کمک هنوز نرسیده اما پرچم می‌زند که گل شده. این صحنه ها دارد برای ملوان تکرار می‌شود. هرجور بخواهند تصمیم بگیرند شخصیت تیم ملوان معلوم است و هیچ جوره نمی‌توانند این تیم را خراب کنند و نتیجه اش را می گیرد. در بازی رفت با هوادار قول دادم ملوان بماند و تا الان هم این اتفاق افتاده.

ویدئو: 297865

او در ادامه گفت: ما اصلا به پایین جدول فکر نمی‌کنیم. اگر خوش شانس بودیم و این اتفاقات و تصمیمات داوری به این شکل اتفاق نمی‌افتاد مطمئنا رتبه تک رقمی را داشتیم زیرا کیفیت بازی ما مشخص است. داور وسط سی متر فاصله دارد و کمک داور هم کمک نمی‌کند و من امروز احساس کردم با من یا ملوان لج هستند. از همه طرف عکسش هست، با فاصله خودش را دایو زده و من نمی‌دانم این چه تصمیمی است؟ در بازی با ذوب هم بازیکنشان با آرنج به من ضربه زد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. نمی‌دانم بخاطر فشار است؟ فکر نمی‌کنم زیرا شرایط بازی جوری بود که یک بز صفر جلو‌ بودیم نه تماشاگر بی ادبی کرده و همه می‌دانند تماشاگران ما به تمام تیم ها و داور احترام می‌گذارند. نمی‌دانم این تصمیمات چطور گرفته می شود و واقعا متاسفم چون به انگیزه بچه‌ها لطمه خورده.

گلر ملوان در مورد اینکه کمکش گفته پنالتی نبود توضیح داد: کل ایران دیدند چون داور فاصله داشت و هم آقای ابوالفضلی هم گفت و کل استادیوم بلند شدند. بازیکن تراکتور بلند شد گفت بازیکن‌شان من را زد گفتم کدام بازیکن را می گویی؟ من و تو تک به تک بودیم. حالا نمی دانم مصاحبه کرده یا نکرده. امیدوارم در ادامه اشتباهات داوری ما را اذیت نکند چون ما داوران خوب زیادی  هم داریم. برای ما خیلی این اتفاق پیش آمده و امیدوارم تکرار نشود.

دیدگاه‌ها