کد خبر : 1921352 | 27 فروردين 1402 ساعت 11:04 | 18.3K بازدید | 6 دیدگاه

رقابت حسینی‌نسب و پورموسوی دیدنی شد

سایپا با روحیه به دیدار پرسپولیس می‌رود

سایپا بار دیگر به عنوان تیم دوم شانس صعود به بازی‌های لیگ برتر پیدا کرد، به این خاطر که به یک امتیازی تیم دوم جدول رسید.

سایپا با روحیه به دیدار پرسپولیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های شب گذشته لیگ یک سایپا در خانه تیم خلیج فارس ماهشهر با گل دقیقه 73 عارف حاجی عیدی تیم خلیج فارس ماهشهر را شکست داد و به سه امتیاز بازی رسید. این تنها خبر خوش برای شاگردان سید مهدی حسینی نسب نبود. به آنها خبر رسید که تیم استقلال خوزستان در خانه تیم چوکای تالش یک بر صفر شکست خورده است و حالا هم هر دو تیم برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم تلاش خواهند کرد. استقلال خوزستان در حال حاضر از 28 بازی 47 امتیاز دارد و سایپا از همین تعداد بازی 46 امتیاز. چهار هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده و این اختلاف کم سایپا را به صعود به لیگ برتر امیدوار کرده است. اگر استقلال خوزستان، چوکا را در تالش شکست می‌داد، این اختلاف 4 امتیازی باقی می‌ماند و آنوقت کار برای سید مهدی حسینی نسب و تیمش برای صعود به لیگ برتر سخت می‌شد.

1852923
پس از برد دیروز و زنده شدن امیدهای صعود سایپا امشب در یک بازی دوستانه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی‌ها شمس آذر صعود خود را به لیگ برتر جشن گرفته است و حالا باید منتظر ماند تا چهره تیم دوم مشخص شود. البته که فجر سپاسی و چادر ملو که تیم‌های 43 امتیازی هستند به روی کاغذ از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار هستند، به خصوص فجر سپاسی که یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های استقلال خوزستان، سایپا و چادر ملو انجام داده است.

رقابت دیدنی استقلال خوزستان و سایپا برای صعود به لیگ برتر. جالب اینکه هر دو تیم تجربه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند. رقابت آنها در هفته‌های پایانی لیگ یک برای صعود به طور حتم جذاب و دیدنی خواهد بود.

1852924

دیدگاه‌ها