کد خبر : 1921353 | 27 فروردين 1402 ساعت 11:04 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

شمس آذر برای فصل بعد پوست می‌اندازد؟

حمیداوی: خدا کند آبادان در لیگ برتر بماند

مدیرفنی شمس آذر در پیروزی روز گذشته صدرنشین لیگ دسته اول بازهم کنار آنها بود.

حمیداوی: خدا کند آبادان در لیگ برتر بماند

به گزارش ورزش سه، شمس آذر قزوین در ایستگاه بیست و هشتم لیگ یک، با نتیجه سه بر صفر مهمان خود ون پارس اصفهان را از پیش رو برداشت تا در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار بگیرد. فرهاد حمیدوای مدیرفنی شمس آذر در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: قبل از هر صحبتی باید از خداوند متعال تشکر کنم، خدا را شکر که ماموریت ما در استان قزوین بدین شکل پیش رفت. باید از مالکان خوب و مدیرعامل جوان و پرتلاش باشگاه شهاب زندی عزیز و همچنین در راس کادرفنی از سعید خان دقیقی هم تشکر کنم. من شاهد تمام تلاش‌های کادرفنی و سعید عزیز بودم که شبانه روز زحمت کشیدند و الحمدالله به نتیجه مطلوب رسیدند.

او در خصوص برنامه باشگاه شمس آذر برای حضور در فصل آتی بازی‌‌های لیگ برتر و مقابله با مشکلات انظباطی این باشگاه ادامه داد: اجازه دهید من نظر شما را اصلاح کنم، به نظر من باشگاه از نظر انظباطی مشکلی ندارد. ما یک تیم لیگ یکی هستیم، به هر حال حضور در لیگ برتر بسیار متفاوت و سخت‌تر است. ما کار بسیار سختی در پیش داریم. باشگاه شمس آذر باید پوست اندازی کند. امیدوارم اتفاقات خوبی را در فصل بعد رقم بزنیم و این تیم بتواند آبرومندانه در لیگ برتر برای استان قزوین کسب افتخار کند.

وی که اصالت آبادانی دارد نظرش را در خصوص وضعیت صنعت نفت اینگونه بیان کرد: خیلی دوست داشتم در این هفته صنعت نفت بتواند در مقابل پیکان نتیجه خوبی کسب کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در چهار بازی پایانی نفت نتایج بهتری بگیرد چرا که نیمی از قلبم به آبادان تعلق دارد. دوست دارم تیم شهرم‌ در لیگ برتر بماند و اتفاقات خوبی برای خوزستان و آبادان بیفتد.

حمیداوی در ‌پایان افزود: هواداران آبادانی نسبت به من محبت دارند. من از صمیم قلبم آرزو میکنم که صنعت نفت در لیگ برتر بماند.

دیدگاه‌ها