کد خبر : 1921363 | 27 فروردين 1402 ساعت 11:46 | 50.3K بازدید | 65 دیدگاه

ادعای ملوان: کمک داور جام جهانی گفت خطا نیست

وی ای آر سه نفره به سود پنالتی تراکتور! (عکس)

پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.

وی ای آر سه نفره به سود پنالتی تراکتور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی دقیقه 85 در حالی برای تراکتور اعلام شد که این تیم در آستانه شکست مقابل ملوان قرار داشت. اما پاس فرار عباس‌زاده و حرکت سریع حامد پاکدل باعث شد تا این تیم در موقعیت گل قرار بگیرد و با تعلل ایمان صادقی در خروج، دوئل بین او و مهاجم تراکتور شکل بگیرد و سرخپوشان تبریزی در آخرین دقایق بازی صاحب یک ضربه پنالتی شوند.

اما ملوانی‌ها به این سادگی هم تصمیم علی اصغر مومنی را نپذیرفتند. علاوه بر سکوهایی که ناگهان ملتهب و معترض شدند، نیمکت ملوان نیز صدای اعتراض خود را به مومنی رساندند و از او خواستند تا با کمک‌هایش مشورت کند. مشورتی که به صورت رادیویی انجام شد و البته لحظاتی بعد به صورت حضوری نیز شکل گرفت.

بازیکنان و کادرفنی ملوان اعتقاد دارند که در این صحنه محمدرضا ابوالفضلی، کمک یک به مومنی گفته که خطای پنالتی رخ نداده اما داور وسط بدون توجه به نظر کمک خود نقطه پنالتی را نشان داده است.

1852938

نکته جالب اینکه بعد از مشورت نسبتا طولانی‌مدت مومنی با ابوالفضلی و داور چهارم، همه در ورزشگاه انتظار داشتند که او متقاعد شود و از تصمیم خود صرف نظر کند اما این اتفاق رخ نداد تا رضا اسدی در موقعیت یازدهمین گل فصل قرار بگیرد.

در نهایت و با پنج دقیقه تاخیر در زدن ضربه پنالتی، این رضا اسدی بود که توانست دروازه ملوان را باز کند تا قوی سپید انزلی با یک پنالتی جنجالی پیروزی را از دست بدهد. پنالتی‌ای که البته علاوه بر تصمیم مشکوک داور، اشتباه میلاد شعبانلو در لو دادن توپ و تاخیر در خروج ایمان صادقی نیز در آن موثر بودند.

1852939

دیدگاه‌ها