کد خبر : 1921373 | 27 فروردين 1402 ساعت 12:20 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: قطار بارسلونا به سمت قهرمانی

روزنامه‌های اسپانیایی امروز وضعیت بارسلونا و رئال مادرید را به عنوان عناوین اصلی انتخاب کردند.

روزنامه‌های اسپانیا: قطار بارسلونا به سمت قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، صفحه اول صبح امروز روزنامه‌های اسپانیا به عملکرد شب گذشته رئال مادرید و بازی پیش روی بارسلونا با ختافه اختصاص یافته است.

1852951

روزنامه مارکا با عنوان "متصل به لندن" اشاره به بازی پیش روی رئال مادرید داشت. رئال پس از برد مقابل کادیز این هفته باید برابر چلسی در مسابقه برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. شاگردان آنچلوتی هفته گذشته آبی‌های لندنی را شکست داده بودند و امیدوار به کسب پیروزی در مسابقه برگشت هستند تا به دور بعدی صعود کنند.

1852952

روزنامه آ.س عملکرد رئال مادرید را به یک شلیک تشبیه کرد. عنوان اصلی امروز این روزنامه "به سمت لندن مثل یک شلیک" است. رئال به همراه کارلو آنچلوتی امیدوار است نتیجه بازی رفت مقابل چلسی را تکرار کند.

1852953

بارسلونا با فاصله زیاد از سایر تیم‌ها در صدر جدول رده بندی لالیگاست. روزنامه موندودیپورتیوو با انتشار عکسی از رافینیا و گاوی از عنوان "قطار به سمت جام" استفاده کرد. بارسا نزدیک به عنوان قهرمانی است و برد مقابل ختافه بیش از گذشته آن‌ها را به این جام نزدیک می‌کند.

1852954

"کشش نهایی" تیتر یک امروز روزنامه اسپورت است. این عنوان بیشتر به نشانه آخرین تلاش‌های آبی اناری پوشان برای ایجاد فاصله بیشتر بین مدعیان عنوان قهرمانی لالیگاست. در صورت شکست ختافه فاصله بارسلونا با رئال مادرید به 13 امتیاز می‌رسد.

دیدگاه‌ها