کد خبر : 1921382 | 27 فروردين 1402 ساعت 13:10 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

استارت شاگردان عطایی: پیش به سوی یک سال مهم

تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز برای چهار رویداد مهم سال 2023 آغاز کرد.

استارت شاگردان عطایی: پیش به سوی یک سال مهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

تمرینات آماده‌سازی این تیم از ساعت 11 امروز (یکشنبه 27 فروردین) با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، اعضای کادر فنی تیم و 19 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد. سایر بازیکنان دعوتی به اردو نیز پس از پایان مسابقات باشگاهی به جمع مردان والیبال ایران ملحق خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع تمرینات در جمع ملی‌پوشان گفت: سال بسیار سختی را در پیش داریم و لازم است که بدانید در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک با تمام قدرت حضور خواهیم داشت.

بهروز عطایی با تاکید مجدد بر سختی کار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات پیش رو افزود: امیدوارم با کمک تمام مسئولان، مربیان والیبال و حمایت هر چه بیشتر این دوستان، بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. بازیکنان در سلامت کامل مسابقات را به پایان برسانند و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

1744638

سپس بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را با گرم کردن آغاز کردند و در ادامه راهی سالن بدنسازی شدند تا در نخستین جلسه وزنه محور تمرینات آن‌ها باشد.
اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها