کد خبر : 1921388 | 27 فروردين 1402 ساعت 13:17 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

داور سرشناس ایتالیایی برای تقابل رئال و چلسی

دانیله اورساتو، داور ایتالیایی، قضاوت دیدار دو تیم چلسی و رئال مادرید را برعهده خواهد داشت.

داور سرشناس ایتالیایی برای تقابل رئال و چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان رئال مادرید است تا دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند. 

دیدار رفت دو تیم هفته گذشته در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند با نتیجه 0-2 برابر تیم حریف به پیروزی برسند و حالا با خیالی آسوده‌تر راهی لندن شوند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که اورساتو قرار است وظیفه قضاوت این دیدار حساس را برعهده داشته باشد و ماسیمیلیانو ایراتی هم به عنوان کمک داور ویدئویی در اتاقک مخصوص او را همراهی خواهد کرد. 

1852977

مائوریتزیو ماریانی داور چهارم این بازی خواهد بود و چیرو کاربونه و الساندرو گالیاتینی هم کمک داورهای اول و دوم هستند تا یک تیم تمام ایتالیایی در این بازی حضور داشته باشد. 

اورساتوی 47 ساله در این فصل قضاوت پنج بازی در لیگ قهرمانان را برعهده داشته که شامل منچسترسیتی-بروسیا دورتموند، آینتراخت فرانکفورت-تاتنهام، لایپزیش-رئال مادرید، پورتو-اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ-پاری سن ژرمن بوده است. 

به این ترتیب او در این فصل هرگز برای چلسی سوت نزده اما این دومین بار است که داوری یکی از دیدارهای رئال مادرید در لیگ قهرمانان را برعهده دارد. 

دیدگاه‌ها