کد خبر : 1921392 | 27 فروردين 1402 ساعت 13:55 | 33.7K بازدید | 5 دیدگاه

مذاکره برای هافبک بایرن: لیورپول دست به کار شد

لیورپول مذاکراتی را برای جذب رایان گراونبرخ، هافبک هلندی بایرن مونیخ، آغاز کرده است.

مذاکره برای هافبک بایرن: لیورپول دست به کار شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده و جذب بازیکنانی جدید خصوصا در خط میانی است. 

یورگن کلوپ علاقه زیادی به جذب جود بلینگام از بروسیا دورتموند داشت اما مبلغ مدنظر دورتموند برای فروش این بازیکن بسیار بالا بود و رقابت رئال و سیتی برای به خدمت گرفتن او هم باعث شد که این مبلغ بیشتر شود. 

همین موضوع مدیران لیورپول را از جذب این بازیکن پشیمان کرد و حالا آنها به دنبال یافتن گزینه دیگری برای خط میانی هستند و عملکرد هافبک بایرن توجه‌شان را جلب کرده است. 

1840775

روزنامه تایمز خبر داده که نمایندگانی از باشگاه لیورپول روز سه‌شنبه هفته گذشته راهی هلند شده بودند تا مذاکراتی را با پدر گراونبرخ که نماینده و مدیر برنامه او هم هست آغاز کنند و شرایط را به خوبی مورد بررسی قرار دهند. 

این اتفاق نشان می‌دهد که آنها به صورت جدی به دنبال جذب این هافبک هلندی هستند و قصد دارند پیش از این ارائه پیشنهاد مستقیم به بایرن، با این بازیکن به توافق نهایی رسیده باشند و شرایط را برای حضور او در آنفیلد در فصل آینده فراهم کنند. 

این بازیکن در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی در ترکیب بایرن پیدا نکرده و تنها 711 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است و انتظار می‌رود که مدیران این باشگاه با فروش او تنها پس از یک فصل حضور در آلیانز آرنا موافقت کنند. 

دیدگاه‌ها