کد خبر : 1921393 | 27 فروردين 1402 ساعت 13:57 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

شب پر التهاب محمد ربیعی در نقش جهان

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان دیدار با سپاهان، شب پرهیجان و البته پر استرسی را پشت سر گذاشت.

شب پر التهاب محمد ربیعی در نقش جهان

به گزارش ورزش سه، مس در شرایطی برای دیدار برابر سپاهان راهی اصفهان شده بود که انگیزه بسیار بالایی برای کسب امتیاز از این مسابقه و هموار کردن مسیر خود برای صعود به رتبه‌های بالاتر داشت اما پس از سوت آغاز بازی، خیلی زود گل اول را دریافت کرد.

با این حال محمد ربیعی حتی یک دقیقه هم روی نیمکت ننشست و حتی با وجود دریافت گل زودهنگام و در شرایطی که حضور پرتعداد تماشاگران در استادیوم باعث شده بود تا او نتواند تیمش را کوچ کند، در تمام طول ۹۰ دقیقه در کنار زمین ایستاده بود.

ربیعی در بازی رفت موفق شده بود یک امتیاز از دیدار برابر سپاهان کسب کند و روز گذشته هم به دنبال این بود که حداقل با تساوی اصفهان را ترک کند اما با این حال در دقایقی از بازی از عملکرد برخی از بازیکنانش که شاید تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفته بودند، ناراضی به نظر می‌رسد.

سرمربی مس که با هدف ارتقای رتبه مس نسبت به سال گذشته وارد این بازی شده بود و با توجه به تساوی گل‌گهر و فولاد هم فرصت خوبی داشت، روز پرالتهابی را در نقش جهان گذراند و در نهایت هم بازی سخت‌تر از پیش‌بینی او پیش رفت و کیفیت و خلاقیت بازیکنان مس رفسنجان، اجازه شگفتی‌سازی را به مسی‌ها نداد.

ربیعی حالا تنها چهار بازی برابر تیم‌های مس کرمان، ملوان، استقلال و پیکان فرصت دارد تا با کسب امتیازات لازم، مس رفسنجان را در جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته قرار بدهد.

دیدگاه‌ها