کد خبر : 1921427 | 27 فروردين 1402 ساعت 16:46 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع طوفانی آرسنال مقابل وستهم (عکس)

آرسنال و وستهم در حالی در هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار تا دقیقه 15 با دو گل به نفع آرسنال در جریان است.

شروع طوفانی آرسنال مقابل وستهم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با شروعی خوب مقابل وستهم نشان داد که عزم خود را برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.

دو تیم آرسنال و وستهم از ساعت 16:30 به وقت تهران در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در استادیوم المپیک لندن به مصاف هم رفتند.

1853066

درحالی‌که آرسنال برای قهرمانی و وستهم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، این توپچی‌ها بودند که پیروزی خود را خیلی سریع دیکته کردند. دو گل گابریل ژسوس (دقیقه 7) و مارتین اودگارد (دقیقه 10) نشان داد که شاگردان آرتتا مصمم هستند تا در این فصل تا هفته پایانی برای قهرمانی در لیگ بجنگند.

در دقیقه 7 بازی پاس ساکا در محوطه جریمه به بن وایت رسید. وایت که از سمت راست نفوذ کرده بود، پاسی عرضی به دهانه دروازه وستهم ارسال کرد و گابریل ژسوس مقابل دروازه توپ را وارد گل کرد.

1853065

در دقیقه 10 بازی، مارتینلی از سمت چپ روی دروازه وستهم توپ را ارسال می‌کند که توپ برگشت داده می‌شود. توپ برگشتی مجددا به مارتینلی می‌رسد و او توپ بلندی روی دروازه وستهم ارسال می‌کند. توپ پس از عبور از همه بازیکنان در دهانه دروازه به مارتین اودگارد می‌رسد و او با یک بغل پای ساده دروازه فابیانسکی را برای بار دوم باز می‌کند.

1853115

اگر پیروزی آرسنال تا دقیقه پایانی ماندگار باشد، این تیم 76 امتیازی خواهد شد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی 70 امتیازی، صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.

آخرین قهرمانی توپچی‌ها در لیگ برتر به فصل 2003/2004 برمی‌گردد. هواداران این تیم امیدوارند تا آرتتا پس از گذشته تقریبا دو دهه این تیم را مجددا قهرمان لیگ برتر انگلیس کند.

دیدگاه‌ها