کد خبر : 1921441 | 27 فروردين 1402 ساعت 18:20 | 31.6K بازدید | 14 دیدگاه

آرسنال آرتتا مثل آرژانتین در قطر! (عکس)

آرسنال در دیدار مقابل وستهم خیلی زود دو گل به ثمر رساند، اما در ادامه دو گل از حریف دریافت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

آرسنال آرتتا مثل آرژانتین در قطر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در خانه وستهم درحالی‌که با دو گل از حریف پیش افتاده بود، دو گل دریافت کرد تا خاطره‌های حساس تیم ملی آرژانتین در مراحل حذفی جام جهانی 2022 قطر زنده شود.

آرسنال در بازی امروز خیلی زود و در دقیقه 7 توسط گابریل ژسوس به گل رسید تا قفل دروازه وستهم را در سریع‌ترین زمان ممکن باز کند. سه دقیقه بعد کاپیتان توپچی‌ها، مارتین اودگارد، دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا این پیام را مخابره کنند که برای تحکیم صدرنشینی‌شان قصد رحم کردن به وستهم را ندارند.

1853108

اما در دقیقه 33 اتفاقی افتاد که به نظر می‌رسد جریان بازی را به کل تغییر داد و کفه ترازو را به ضرر آرسنال سنگین کرد. دکلن رایس بعد از توپ‌ربایی از توماس پارتی توپ را به لوکاس پاکتا سپرد و گابریل او را سرنگون کرد تا یک پنالتی به سود وستهم اعلام شود و سعید بن رحما توپ را به تور دروازه توپچی‌ها چسباند.

1853109

با شروع نیمه دوم آرسنال فرصتی عالی پیدا کرد تا اختلاف را بار دیگر به دو گل برساند، اما بوکایو ساکا برای آرسنال پنالتی از دست داد تا برتری این تیم همچنان 2-1 باقی بماند. دو دقیقه بعد بوون از وستهم آرسنال و ساکا را بی‌رحمانه مجازات کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1853101

اتفاقات بازی امروز آرسنال و البته دیدار اخیر این تیم مقابل لیورپول خاطره دو بازی حساس تیمی ملی آرژانتین در جام جهانی قطر مقابل هلند و فرانسه را زنده کرد. در این دو بازی آرژانتینی‌ها ابتدا با دو گل از حریفان خود پیش افتادند اما در ادامه دو بار دروازه‌شان را بازشده دیدند تا در نهایت هر دو بازی را به لطف ضربات پنالتی با پیروزی پشت سر بگذارند. آرسنالی‌ها هم در مقابل لیورپول ابتدا از حریف 2-0 عقب افتادند، ولی در نهایت با دریافت دو گل به تساوی 2-2 رسیدند و البته لیورپول اگر بدشانس نبود، می‌توانست آن بازی را با پیروزی مقابل توپچی‌ها به پایان برساند.

دیدگاه‌ها