کد خبر : 1921434 | 27 فروردين 1402 ساعت 17:40 | 29.3K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه عجیب آرسنال برای پرت نشدن حواس آرتتا!

آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.

برنامه عجیب آرسنال برای پرت نشدن حواس آرتتا!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد سرمربی‌اش میکل آرتتا را به موقتا متوقف کرده است، چرا که نمی‌خواهد در روزهای حساس پایان فصل حواس آرتتا و کادر فنی‌اش به مسائل حاشیه‌ای پرت شود. آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و بیشترین شانس را برای به دست آوردن جام قهرمانی این فصل دارد.

1853087

روزنامه انگلیسی سان با مطرح کردن این ادعا می‌گوید در حالی که قرارداد میکل آرتتا و آرسنال تا سال 2025 اعتبار دارد، پاری سن ژرمن که یکی از باشگاه‌‌های سابق این مربی اسپانیایی است او را زیر نظر گرفته است. از یک سو آینده کریستوف گالتیه در پاریس تیره و تار به نظر می‌رسد و از سوی دیگر ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، به شدت تحت تاثیر کار آرتتا در آرسنال قرار گرفته و او را گزینه‌ای ایده‌آل برای باشگاه پاریسی می‌داند.

1853088

از سوی دیگر بارسلونا که میکل آرتتا در رده جوانان برای آن بازی کرده و همچنین منچسترسیتی که آرتتا زیر نظر پپ گواردیولا دوران مربی‌گری‌اش را با آن آغاز کرده بود برای به خدمت گرفتن این مربی جوان اسپانیایی برنامه‌هایی بلندمدت دارند.

قرارداد فعلی آرتتا با آرسنال در اواخر فصل گذشته به امضا رسید. به موجب این قرارداد او تا ژوئن 2025 مربی آرسنال خواهد بود. میزان دستمزد او 10 میلیون یورو در سال اعلام شده است.

دیدگاه‌ها