کد خبر : 1921443 | 27 فروردين 1402 ساعت 18:22 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

شانس برد مقابل نساجی داشتیم؛

مسلمی‌پور: یقه همه مدعیان را گرفتیم

مدافع چپ آلومینیوم می‌گوید متخصص متوقف کردن تیم‌های مدعی لیگ برتر هستند.

مسلمی‌پور: یقه همه مدعیان را گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی‌پور درباره تساوی خارج از خانه آلومینیوم مقابل نساجی عنوان کرد: دیدار بسیار خوبی داشتیم و بازی در ورزشگاه وطنی با حضور تماشاگران و سرمربی جدید نساجی انگیزه مضاعفی به بازیکنان حریف داده بود و دو تیم موقعیت‌هایی زیادی به وجود آوردند و فکر می‌کنم ما می‌توانستیم بازی را ببریم ولی امتیازات تقسیم شد.

او در مورد کری آلومینیومی‌ها با نساجی بر سر جام حذفی ابراز کرد: بله، از سال گذشته و دیدار فینال جام حذفی دوئل خاصی بین این دو تیم وجود دارد؛ هرچند که در آن بازی آلومینیوم خیلی روی دروازه نساجی فشار آورد، ولی در نهایت به حق خود و قهرمانی نرسید.

این بازیکن در مورد قضاوت عباس راکی در دیدار آلومینیوم و نساجی گفت: در مورد داوری چه می‌توانم بگویم؟ فکر می‌کنم حتی صحنه‌های ۹۰ به ۱۰ را نیز برای حریف سوت زد و در کل داور کمی به نفع آنها سوت زد.

مدافع آلومینیوم در مورد عملکردشان در این فصل ابراز کرد: مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه گرفتیم؛ با پرسپولیس مساوی کردیم، یقه تراکتور را در تبریز گرفتیم و حتی سپاهان را می‌توانستیم ببریم و بدشانس بودیم، ولی در کل تیم خوبی هستیم؛ به‌خصوص خط دفاعی خوبی داریم و ان‌شاالله در هفته آینده برابر ذوب‌آهن پیروز شویم تا روند رو به رشدی داشته باشیم.

مسلمی‌پور در مورد جو‌ ورزشگاه وطنی اظهار کرد: عالی بود و همه می‌دانیم فوتبال بدون تماشاگر هیچ هیجان و روحی ندارد و در این چند سال که کرونا هم بود، کاملا این مسئله حس شد. البته که قائمشهری‌ها هم خوب تشویق کردند و جو بسیاری خوبی بود. البته کمی فحاشی هم شنیدیم که در فوتبال ما طبیعی است.

او یادآور شد: اگر می‌توانستیم چند دیدار برابر ملوان، پیکان و مس کرمان را که حساب برد بر روی آن‌ها داشتیم پیروز از میدان بیرون بیاییم، شرایط بسیار خوبی در جدول کسب می‌کردیم و البته حالا هم دیر نشده و ان‌شاالله در ۴ هفته باقی‌مانده با درایت آقای رحمتی، کادر فنی و غیرت بازیکنان رتبه خوبی را برای خود کسب کنیم.

دیدگاه‌ها