کد خبر : 1921450 | 27 فروردين 1402 ساعت 18:50 | 28.1K بازدید | 78 دیدگاه

طعنه لاپورتا به رئال قبل از بازی با ختافه

خوان لاپورتا که همچنان از رئال مادرید به خاطر شکایت این باشگاه در قضیه نگریرا ناراحت است، امروز در جمع خبرنگاران به باشگاه مادریدی کنایه زد.

طعنه لاپورتا به رئال قبل از بازی با ختافه

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا امروز همراه بارسلونا به مادرید رفته و از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیمش برابر ختافه است. استقبال دوست‌داران ختافه از لاپورتا هم با پول‌های تقلبی بود. لاپورتا هفته‌های سختی را سپری کرده، چرا که در دو ماه گذشته بارسلونا تحت تحقیقات پلیس و دادستانی در پرونده نگریرا بوده است. لالیگا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید رسما از بارسا شکایت کرده‌اند و خواستار شفاف شدن دلیل پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی بارسلونا به نایب رئیس سابق کمیته داوران شده‌اند.

1832495

لاپورتا که فردا قرار است در نشستی خبری توضیحات مفصلی در مورد پرونده نگریرا بدهد، امروز کنایه‌ای نثار رئال کرد: «بارسلونا هرگز در تاریخ خودش تلاشی برای پیروزی به کمک داوران نکرده و ما هیچ داوری را نخریده‌ایم. مدرکی نیز در این زمینه وجود ندارد. جالب اینکه باشگاهی از ما شکایت کرده (رئال مادرید) که در طول تاریخ به حمایت شدن توسط داوران معروف بوده است. این برای ما قابل‌درک نیست. فردا توضیحاتی مفصل خواهم داد و امیدوارم برای همه قابل فهم باشد.»

دیدگاه‌ها