کد خبر : 1921458 | 27 فروردين 1402 ساعت 19:42 | 22.6K بازدید | 78 دیدگاه

ختافه 0-0 بارسا: کورس قهرمانی داغ می‌شود!

بارسلونا به عنوان صدرنشین لالیگا امشب در خانه ختافه به مصاف این تیم رفت ولی در نهایت نتوانست به گل برسد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ختافه 0-0 بارسا: کورس قهرمانی داغ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفته بیست و نهم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف ختافه رفت، اما شاگردان ژاوی نتوانستند از خانه حریف با سه امتیاز به خانه برگردند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بارسا می‌توانست با پیروزی در این مسابقه اختلافش با رئال مادرید را به 13 امتیاز برساند. اما تساوی به این معنی است که بلوگرانا حالا از 29 مسابقه خود 73 امتیازی است. رئال مادرید با همین تعداد بازی 62 امتیازی است و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به بارسای صدرنشین در رتبه دوم جدول ایستاده است.

ویدئو: 298018
1853146

ختافه که بازی را در خانه برگزار می‌کرد بهتر آغاز کرد و در همان دقایق اولیه صاحب یک فرصت شد. سوارز با یک پاس هوشمندانه مایورال را صاحب توپ کرد و با ارسالی به درون محوطه جریمه بارسا، الحدادی را در موقعیت گلزنی قرار دارد. اما ضربه سر او از کنار دروازه بارسا بیرون رفت.

در دقیقه 25 بارسا بهترین موقعیت خود در این مسابقه را به دست آورد اما تیر دروازه دو بار پشت سر هم ختافه را نجات داد. ضربه آزادی که برای بلوگرانا به دست آمده بود را تراشتگن با شوتی بلند ارسال کرد. لواندوفسکی به صورت تک‌ضرب توپ را به رافینیا سپرد. رافینیا توپ را از سنگربان ختافه عبور داد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد. بالده توپ برگشتی را می‌توانست وارد دروازه خالی کند اما او هم توپ را دقیقا به همان تیر دروازه کوبید تا این موقعیت به شکلی عجیب برای بارسا از دست برود.

1853153

در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول درخشش دروازه‌بان ختافه مانع از گلزنی بارسا شد. بوسکتس از سمت راست سانتری تماشایی ارسال کرد و لواندوفسکی با اینکه بین دو مدافع گرفتار بود موفق شد به توپ ضربه سر بزند. اما سوریا، سنگربان ختافه، با واکنشی خوب این توپ را دفع کرد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1853154
1853155

در شروع نیمه دوم بارسا باز هم موقعیتی خوب به دست آورد که سوریا بار دیگر با مهاری استثنایی به کمک تیمش آمد. گاوی با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما توپ او برگردانده شد. این توپ برگشتی در اختیار کسیه قرار گرفت و او با یک ضربه والی بختش را آزمود که دروازه‌بان ختافه با واکنشی مناسب از دروازه تیمش محافظت کرد.

لواندوفسکی بار دیگر با ضربه سر خطرناک ظاهر شد. او این بار سانتر آلبا را بالای سر مدافع ختافه زد اما این بار توپ او دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 75 رافینیا ضربه آزاد بارسا را ارسال کرد و ختافه نتوانست توپ را به درستی دفع کند و دوباره صاحب توپ شد. او به سمت مرکز حرکت کرده و به سمت دروازه سوریا شلیک کرد که دروازه‌بان ختافه بار دیگر موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

در حالی که 3 دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود ختافه بهترین موقعیتش را به دست آورد. پاس رو به عقب پورتو به آرائوخو برخورد کرد و جلوی پاهای مایورال قرار گرفت. شوت محکم او با اختلاف نزدیک از کنار دروازه بارسا عبور کرد.

بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا بارسا دو امتیاز را از دست بدهد و اختلافش با رئال به 11 امتیاز کاهش یابد.

دیدگاه‌ها