کد خبر : 1921475 | 27 فروردين 1402 ساعت 21:04 | 13.3K بازدید | 34 دیدگاه

اودگارد: یادتان نرود که آرسنال هنوز صدرنشین است

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دست‌های خودش است.

اودگارد: یادتان نرود که آرسنال هنوز صدرنشین است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که ابتدا با دو گل از میزبانش، وستهم، پیش افتاده بود، نتوانست برتری خودش را حفظ کند و در روزی که بوکایو ساکا یک پنالتی را هم خراب کرد، به تساوی ناامیدکننده 2-2 دست یافت.

مارتین اودگارد که در این بازی بازوبند توپچی‌ها را به بازو بسته بود و یک گل هم به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت بازیکنان آرسنال بعد از اینکه 2-0 جلو افتادند کارهای احمقانه‌ای کردند و با دست خودشان بازی را در اختیار حریف گذاشتند. او از ساکا که پنالتی مهمی از دست داد دفاع کرد و گفت آرسنال همچنان صدرنشین است و هنوز  چیزی تمام نشده است.

1853183

کارهای احمقانه کردیم و اجازه دادیم حریف به ما ضربه بزند
اتفاقات این بازی خیلی شبیه هفته گذشته بود. خوب شروع کردیم ولی بعد متوقف شدیم. خودمان اجازه دادیم حریف از نقاط قوتش استفاده کند. ما باعث شدیم وستهم بتواند آن‌طور که دوست داشت بازی کند. ما به آنها امید دادیم و این تقصیر ما است. حالا باید این را فراموش کرده و نگاهمان به آینده باشد. از جایی در این بازی شروع کردیم به کارهای احمقانه کردن و اجازه دادیم حریف با استفاده از توپ‌های بلند به ما ضربه بزند.

پنالتی ساکا؟ اشکالی ندارد. امروز روزش نبود
این اتفاق‌ها می‌افتد. ساکا یک فصل استثنایی داشته و از روی نقطه پنالتی بارها موفق بوده است. اما امروز روز ساکا نبود. ما وقتی می‌بریم با هم برنده می‌شویم و وقتی می‌بازیم با هم شکست می‌خوریم.

یادتان نرود که آرسنال همچنان صدرنشین است
نباید فراموش کنیم که همچنان صدرنشین لیگ هستیم و هنوز همه چیز در دست خودمان است. باید با این روحیه و این ذهنیت به بازی بعدی برسیم تا مطمئن باشیم آن بازی را حتما با پیروزی تمام می‌کنیم.

دیدگاه‌ها