کد خبر : 1921497 | 27 فروردين 1402 ساعت 23:43 | 37.9K بازدید | 12 دیدگاه

کین: مگوایر استحقاق این خوش‌شانسی را داشت!

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، تاکید کرد که داور بازی این تیم با ناتینگهام فارست می‌توانست هند هری مگوایر را پنالتی اعلام کند.

کین: مگوایر استحقاق این خوش‌شانسی را داشت!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 20 بازی منچستریونایتد-ناتینگهام فارست صحنه مشکوکی داخل محوطه جریمه شیاطین سرخ رخ داد که طی آن توپ به دست هری مگوایر برخورد کرد. با وجود اعتراض شدید ناتینگهامی‌ها اما داور بعد از بررسی صحنه در VAR از اعلام پنالتی صرف نظر کرد.

هری مگوایر با وجود برخورد توپ به دستش در این صحنه با خوش شانسی از مجازات گریخت چرا که تصاویر ویدیویی نشان می‌داد که دست او در حین پرش برای زدن ضربه سر در حال طبیعی بوده است.

1853236

روی کین، اسطوره منچستریونایتد معقتد است که اگر داور در این صحنه اعلام پنالتی می‌کرد، مگوایر حق شکایت نداشت اما بعد از گل به خودی بازی با سویا، مدافع یوناید مستحق این خوش شانسی بود!

کین گفت: "همه بازیکنان یونایتد برای موفقیت تیم‌شان مبارزه می‌کنند و اگر طی این مبارزه پنالتی‌ای هم گرفته می‌شد طبیعی بود. مگوایر البته خوش شانس بود که داور پنالتی نگرفت و البته دروازه‌بان هم می‌توانست در این صحنه به او کمک کند."

1853235

استیو کوپر که تیمش با متحمل شدن یک شکست دیگر بیش از پیش خط سقوط را احساس می‌کند نسبت به این تصمیم داور به شدت معترض بود و اعتقاد داشت که حق تیمش در این صحنه یک ضربه پنالتی بود. اما به هر ترتیب مگوایر که بعد از مصدومیت لیساندرو مارتینز و رافائل واران به ترکیب یونایتد برگشته با خوش شانسی از این اتفاق گریخت تا یک دسته گل دیگر به نامش ثبت نشود.

دیدگاه‌ها