کد خبر : 1921499 | 28 فروردين 1402 ساعت 00:00 | 36.4K بازدید | 6 دیدگاه

شمسایی: هر گلی خوردیم من مقصرم

بازی ایران و برزیل گِرو امضا تاج و اصولی است!

سرمربی تیم ملی فوتسال توضیحات مفصلی را درباره برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی همراه با بازیکنان جوان ارائه کرد.

بازی ایران و برزیل گِرو امضا تاج و اصولی است!

به گزارش “ورزش سه” وحید شمسایی پس از پیروزی ۵ گله ایران مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه، گفت: این جام رمضان و فوتسال در ذات ما است. خوشحالم که بعد از چند وقت یک بازی در پایتخت برگزار شد و ناراحتم که چرا سالن حرفه‌ای بین‌المللی در تهران نیست. باز هم از همه تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند. نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتیم و به گل نرسیدیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و توانستیم برنده بازی باشیم. من باید این جوانان را در این بازی‌ها محک بزنم. مقصر گل‌هایی که خوردیم من هستم و همیشه باخت بر گردن من است.

وی در ادامه گفت: پای جوانان می‌ایستم و اعتقاد دارم که آنها باید اینجا اشتباه کنند. بازیکن متولد ۸۰ ما اشتباه کرد و گل خوردیم؛ نوش جانش که اشتباه کرد! اینجا باید اشتباه کند و پخته شود تا در بازی‌های آسیایی و جهانی اشتباه نکند. برنامه‌ای که برای نیمه دوم داشتیم به نتیجه رسید و برنده شدیم. 

شمسایی درمورد اظهارات شمس مبنی بر اینکه از تیم ملی فوتسال انتظار قهرمانی دارد، گفت: هر دوستی که می‌تواند تیم ملی را قهرمان جهان کند همین الان جایگاهم را دو دستی به وی تقدیم می‌کنم. شمس استاد من است و مدیون وی هستم. من جوان بودم که وی از من دعوت کرد. از ته دل می‌گویم که هر کسی که می‌تواند تیم را قهرمان جهان کند من در اختیارش قرار می‌دهم. هر کاری هم بتوانم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به محل برگزاری مسابقه، گفت: من از باشگاه پاس تشکر می‌کنم که این سالن را در اختیار ما قرار داد. برای همین سالن خیلی زحمت کشیدند، اما انتظارات از پایتخت بیشتر است. سالن تبریز و مشهد و اصفهان خوب است و انتظار دارم که تهران هم سالن خوب و شیکی داشته باشد. فکر می‌کنم قدمت این سالن برای ۶۰ یا ۷۰ سال است.

او درمورد اینکه در نیمه اول تیم ایران تمرکز کافی را نداشت، گفت: اینگونه نیست؛ دروازه‌بان ما روزهای خوبی را سپری کرده و گاهی هم گل می‌خورد، فدای سرش، اما چیزی که من از تیمم می‌خواستم این بود که توپ‌های ما گل شود که اینگونه نشد. تیم به یک شوک نیاز داشت که فشار را بیشتر کردیم. نیمه اول کمی عجله داشتیم که من باید این موضوع را درست می‌کردم. نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و در ۲ دقیقه توانستیم ۳ گل بزنیم.

شمسایی درخصوص عملکرد تیم داوری در این بازی، گفت: من هیچ وقت درمورد داوری صحبت نمی‌کنم. ای کاش دو داور بهتر می‌آمدند. داوران عراقی اشتباهات زیادی داشتند، اما این موارد هم بخشی از بازی است. خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درمورد غیبت مسلم اولادقباد، توضیح داد: ما در گلزنی مشکل نداشتیم. فرصت‌های زیادی داشتیم. فلسفه بازی دوستانه این است که سرمربی بازیکنانش را بسنجد و نقاط ضعف و قوت را بشناسد. مسلم از بازیکنان بزرگ من است و ما در تایلند هم در دو بازی آخر او را در اختیار نداشتیم. واقعیت این است که او مصدوم است و ما باید یاد بگیریم بدون او هم بازی کنیم. شاید روزی نیاز باشد بدون حسین طیبی که رهبری بسیار خوبی در تیم دارد بازی کنیم. باید یاد بگیریم که با بازیکنان جدید هم بازی کنیم.

وی درخصوص اینکه برخلاف گذشته لیستی از نفرات نهایی بازی منتشر نشد، گفت: عذر می‌خواهم که این جمله را به کار می‌برم اما من دنبال زیر بغل مار نیستم! یک روزی لیست منتشر می‌شود و می‌گویند چرا اینگونه شده و یک روز هم منتشر نمی‌شود و باز هم ایراد می‌گیرند. وقتی سه نفر از اردوی من خارج می‌‌شوند صلاح دیدیم که برای این بازی اینگونه باشد. شاید برای بازی‌های بعدی بیایند. قرار بود ما ۲۰ نفر را نگه داریم و هر بازی ۱۶ نفر را انتخاب کنیم.

شمسایی درمورد برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال، گفت: ما دنبال بازی با برزیل هستیم که برای شهریور ماه تایید شده و منتظر امضای تاج و اصولی هستیم. اگر به برزیل نرویم آبروی ما می‌رود. یک بار به‌خاطر بلیت نخریدن این کار را کردیم و نباید آن را تکرار کنیم. بازی با برزیل دستاورد بزرگی برای ما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها