کد خبر : 1921511 | 28 فروردين 1402 ساعت 00:58 | 75K بازدید | 23 دیدگاه

افشای محتوای مکالمه بازیکن جنجالی لانس با مسی

فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.

افشای محتوای مکالمه بازیکن جنجالی لانس با مسی

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شنبه شب موفق شد لانس را با نتیجه 3-1 در پارک دو پرنس شکست داده و در آستانه قطعی کردن قهرمانی این فصل خود قرار بگیرد. پاریس در این دیدار از ده نفره شدن حریف در دقیقه 19 نهایت استفاده را برده و سه بار در فاصله دقایق 31 تا 40 به گل رسید.

در پایان این دیدار فاکوندو مدینا، بازیکن آرژانتینی لانس نزد هموطنش لیونل مسی رفت و با او خوش و بش کرد. برنده هفت توپ طلا پس از تعویض پیراهنش با مدینا برای دقایقی با او با صمیمت گپ زد.

مدینا بعدا فاش کرد که در طی این گفت‌وگو از مسی بابت کسب مقام قهرمانی جام جهانی با آرژانتین تشکر کرده و فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن نیز برای این بازیکن و تیمش لانس آرزوی موفقیت کرده است.

1853261
مدینا در این رابطه به ESPN گفت: "همه می‌دانند که لیونل مسی چه بازیکن و شخصیت بزرگی است. من بابت قهرمانی در جام جهانی صمیمانه از او تشکر کردم. او هم برای من و تیم لانس آرزوی موفقیت کرد."

مدینا دو بار تا کنون پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن کرده و در هر دو مورد کنار لیونل مسی بازی کرده است. او پیش از بازی با پاریس به خاطر اظهاراتش در مورد مسی و امباپه جنجال به پا کرده بود. مدینا گفته بود: "اگر مسی از دست من فرار کند، پیراهنش را می‌گیرم اما اگر امباپه این کار را بکند، او را با آمبولانس روانه بیمارستان می‌کنم!" او البته بعدا بابت این اظهار نظر خود عذرخواهی و اعلام کرد فقط قصد شوخی داشته است.

1853262

دیدگاه‌ها