کد خبر : 1921526 | 28 فروردين 1402 ساعت 09:28 | 13.9K بازدید | 10 دیدگاه

چپ‌پای سپاهان بلای جان مسی‌ها

مدافع چپ سپاهان بارها با نفوذهای خود تیمش را در موقعیت‌های خطرناک مقابل مس رفسنجان قرار داد.

چپ‌پای سپاهان بلای جان مسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس برای رسیدن به پیروزی در دیدار دشوار مقابل مس رفسنجان تغییر تاکتیک داد و با آرایش ۳-۴-۳ تیمش را به زمین فرستاد و از میلاد زکی‌پور به‌عنوان وینگ‌بک چپ استفاده کرد که این بازیکن هم بخاطر آزادی عمل بیشتر نسبت به هفته‌های قبل، حضور پررنگ‌تری در محوطه جریمه حریف داشت.

میلاد زکی‌پور در ادامه حضور موثرش در سمت چپ خط دفاعی سپاهان که امید نورافکن را به پُست‌های دیگر منتقل کرده، در دیدار مقابل مس رفسنجان در کنار اینکه اجازه نداد نفوذ خطرناکی از فضای پشت سرش شکل بگیرد و حمله‌ای از سمت راست مسی‌ها به وجود بیاید، در فاز هجومی نیز موثر بود.

مدافع چپ سپاهان که با درخشش در ترکیب طلایی پوشان به تیم ملی هم رسید و نخستین بازی خود با پیراهن ایران را هم انجام داد، در ادامه نمایش تاثیرگذارش برای اصفهانی‌ها، در دیدار مقابل مس رفسنجان پنج نفوذ سریع به محوطه جریمه داشت که یکی از آنها نزدیک بود تبدیل به گل دوم تیمش شود.

زکی‌پور در دقیقه ۳۸ پس از اینکه حامد لک توپ ارسالی خطرناک به محوطه جریمه مس رفسنجان را به خوبی دفع کرد، صاحب توپ شد و قصد داشت گلزنی کند که شوت او در مقابل لک تبدیل به گل نشد و از بالای دروازه مسی‌ها به بیرون رفت تا سومین گل این بازیکن چپ‌پا در این فصل به ثمر نرسد.

1853297

دیدگاه‌ها