کد خبر : 1921529 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:15 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

انتشار اخبار رختکن ادامه دارد؛

ناگلزمان از اتهام جاسوسی در بایرن تبرئه شد

بایرن مونیخ روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و این در شرایطی است که نتایج این تیم از زمان برکناری یولیان ناگلزمان و انتصاب توماس توخل نوسان داشته است.

ناگلزمان از اتهام جاسوسی در بایرن تبرئه شد

به گزارش ورزش سه، مدیران باشگاه بایرن مونیخ در پایان ماه مارس و بدون هیچ اخطار و پیش‌زمینه‌ای، یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی خود را برکنار کردند تا این تیم در شرایطی که کمتر از دو ماه تا پایان فصل باقی مانده بود، وارد دوره‌ای حساس شود.

اخراج این سرمربی آلمانی در فاصله کوتاهی پیش از بازی رفت مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد و باعث حیرت بسیاری از اهالی فوتبال در سراسر جهان شد و نکته عجیب‌تر اینکه ناگلزمان در شرایطی برکنار شد که در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، رکورد صد درصد پیروزی را ثبت کرده بود و برابر تیم‌هایی مانند بارسلونا، اینترمیلان و پاری سن ژرمن شکست نخورده بود.

مسئولان بایرن مونیخ به صورت مستقیم دلایل این تصمیم را اعلام نکردند و تنها به بیان این جمله اکتفا کردند که این تیم برای دستیابی به اهداف خود در شرایط خوبی قرار نداشت. اما با این حال، اخبار مختلفی در خصوص دلایل این اتفاق در رسانه‌ها مطرح شد که یکی از آنها مدعی شده بود بایرن به خاطر افشای اخبار و برنامه‌های تیم، توسط ناگلزمان، وی را اخراج کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که خود ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل بایرلورکوزن درباره حضور یک جاسوس ناشناس در بایرن صحبت کرده بود و تاکید داشت که نمی‌داند چه کسی مسئول انتشار اخبار بوده و چه هدفی داشته است.

با این حال برخی رسانه‌ها ادعا کردند که ناگلزمان برنامه‌های خود را برای نامزدش، لنا فورزنبرگر که به عنوان خبرنگار "بیلد" فعالیت می‌‌کند، افشا کرده تا او هم اخباری را که از شریک زندگی خود دریافت کرده بود، منتشر کند.

با وجود اینکه این ادعاها کاملا غیرمنطقی به نظر می‌رسید، بخش وسیعی از هواداران آن را باور کردند اما نکته مهم اینکه علی‌رغم جدایی ناگلزمان از سوی مدیریت بایرن مونیخ، اخبار این تیم همچنان با ریزترین جزئیات در رسانه‌ها منتشر می‌شود و برای مثال پس از رویارویی با منچسترسیتی، مطبوعات از درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن خبر دادند؛ خبری که با انتشار تصاویری از لب زخمی بازیکن بایرن و همچنین جریمه ستاره سنگالی این تیم اثبات شد.

همچنین یک روزنامه‌نگار سنگالی نزدیک به مانه پس از این اتفاقات از توهین نژادپرستانه سانه به هم‌تیمی‌اش پرده برداشت که البته این خبر تکذیب شد اما همه این مسائل در شرایطی از داخل رختکن بایرن منتشر شده که ناگلزمان دیگر در این تیم حضور ندارد تا با توجه به ادامه جاسوسی در این تیم، او از این اتهام تبرئه شود.

دیدگاه‌ها