کد خبر : 1921532 | 28 فروردين 1402 ساعت 08:13 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

گاهی برای اتحاد بیشتر به این دعواها نیاز دارید

گاهی برای اتحاد بیشتر به این دعواها نیاز دارید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.

گاهی برای اتحاد بیشتر به این دعواها نیاز دارید

به گزارش "ورزش سه"، با تساوی آرسنال مقابل وستهم حالا منچسترسیتی شانس بیشتری برای گرفتن صدر از این تیم و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دارد. شاگردان گواردیولا که شنبه شب از سد لستر گذشتند، روز چهارشنبه دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را برگزار خواهند کرد؛ آنها در دیدار رفت 3-0 پیروز شده اند.

حال و هوای اردوی بایرنی‌ها بعد از شکست دیدار رفت خیلی جالب نیست و همه چیز تحت الشعاع دعوای سادیو مانه و لروی سانه قرار گرفته است. پپ گواردیولا اما معتقد است که همین اتفاق می‌تواند اتحاد بایرنی‌ها را بیشتر کند. او در مورد تحلیلش از شرایط تیم حریف گفت: "گاهی اوقات برای اینکه اتحاد در تیم بیشتر شود به چنین درگیری هایی نیاز دارید! من بایرن را کاملا می شناسم و می دانم که بازیکنانش تمام تلاش خود را خواهند کرد تا روز چهارشنبه بهترین فوتبال ممکن را انجام دهند."

1853301

او با تاکید به اینکه تیمش با وجود برتری 3-0 در دیدار رفت با هدف پیروزی راهی آلیانز آرنا می شود، گفت: "من آن جا به تیمی نیاز دارم که برای برد به میدان برود. ما نمی‌توانیم همین طور به آنجا سفر کنیم چون می‌دانم دقیقا در بایرن مونیخ چه فضایی حاکم است. اگر آن جا یک تیم منفعل باشیم، ضربه خواهیم خورد."

سرمربی سیتی با اشاره دوباره به سختی کار در مونیخ گفت: "ما باید به لطف برتری بازیکنانی چون آکانجی در دوئل‌ها برتری داشته باشیم و حمله کنیم در غیر این صورت اسیر حملات بایرن خواهیم شد که با تکیه بر سرعت بازیکنانی مثل کومان، سانه، گنابری، مولر، موسیالا و ... سعی در انجام این کار خواهد داشت."

1853302

پپ تاکید کرد که سیتی در آلیانز آرنا به دنبال پیروزی خواهد بود: "ما روز چهارشنبه یک فینال مهم در پیش داریم. به خوبی به شخصیت و جو ورزشگاه بایرن و ذهنیت آلمانی آشنایی دارم. ما باید برای داشتن ثبات روحی در لحظات حساس تلاش کنیم و با چهره تهاجمی به آنجا رفته و گل بزنیم تا بازی را ببریم."

دیدگاه‌ها