کد خبر : 1921533 | 28 فروردين 1402 ساعت 08:50 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم مورینیو بود که امشب پنالتی نزنم

پلگرینی: این شادی گل را از دخترم یاد گرفته‌ام

لورنزو پلگرینی، هافبک رم، تاکید کرد که تصمیم مورینیو این بود که او مقابل اودینزه پنالتی نزد.

پلگرینی: این شادی گل را از دخترم یاد گرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لورنزو پلگرینی زننده یکی از سه گل تیم رم در جریان پیروزی 3-0 مقابل اودینزه بود. او که مقابل فاینورد یک ضربه پنالتی را از دست داده بود امشب پشت پنالتی به دست آمده مقابل اودینزه قرار نگرفت اما در جریان بازی موفق به گلزنی شد. البته برایان کریستانته این پنالتی را از دست داد تا تیم ژوزه مورینیو پنالتی خراب‌کن‌ترین تیم سری آ لقب بگیرد.

پلگرینی در پایان بازی با اودینزه با ابراز خوشحالی از پیروزی مهم تیمش که به تثبیت جایگاه سوم انجامید گفت: "یک روز عالی را پشت سر گذاشتیم و این برد مهمی بود چرا که ما فرصت این را داشتیم که از نتایج دیگر تیم ها آگاهی یافته و برای تثبیت رتبه ای تلاش کنیم که مدت ها برای آن تلاش کرده ایم."

1853304

او با اشاره به بازی حساس روز پنج شنبه مقابل فاینورد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم لیگ اروپا گفت: "بازی‌های زیادی در پیش داریم ولی از هم اکنون باید به فکر بازی روز پنج شنبه مقابل فاینورد باشیم که خیلی مهم است. بعد از آن می‌توانیم دوباره روی سری آ تمرکز کنیم. فکر می کنم که تیم از روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد."

هافبک رم در مورد اینکه چرا پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت گفت: "این تصمیم سرمربی تیم بود. آماده زدن ضربه پنالتی بودم ولی او با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود تاکید کرد که می‌خواهد فشار را از روی من کم کند. در صورت نیاز برای زدن پنالتی بعدی من بازهم آماده خواهم بود."

1853305

پلگرینی در مورد شکستن طلسم گل نزدنش در مقابل اودینزه گفت: "احساس سبکی می‌کردم. مدتی بود که این اتفاق نمی‌افتاد و واقعا دلم برایش تنگ شده بود."

او با نشان دادن علامت قلب با دستانش، شادی گل خود را برگزار کرد؛ حرکتی که از دخترش آموخته است: "جشن با قلب چیزی بود که دخترم به من آموخت و برای کل ورزشگاه بود. من می‌دانم که در روزهای خوب و بد همواره می‌توانم روی هواداران حساب باز کنم. همان طور که آنها می‌توانند روی من در روزهای خوب و بد حساب کنند تا با تمام وجود هر آن چه را که دارم به رم و هوادارانش بدهم."

1853306

دیدگاه‌ها