کد خبر : 1921539 | 28 فروردين 1402 ساعت 09:18 | 116.1K بازدید | 25 دیدگاه

همسر هافبک سابق اینتر: رفتار اشرف شرم‌آور است!

جیلیا آمودیو، همسر استفانو سنسی، معتقد است نباید اشرف حکیمی را به خاطر رفتاری که کرده تشویق کرد.

همسر هافبک سابق اینتر: رفتار اشرف شرم‌آور است!

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی حکیمی از همسرش در چند روز اخیر به یکی از سوژه‌های رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. 

هبه ابوک در هنگام ارائه دادخواست طلاق و برگزاری دادگاه متوجه شده که همسرش مطلقا هیچ دارایی‌ای از خودش ندارد و تمامی قراردادها و حساب‌های بانکی و اموالش به نام مادرش بوده است. 

به این ترتیب، او با وجود قوانین کشورهای اروپایی مبنی بر تقسیم اموال زوج پس از جدایی عملا هیچ چیز نخواهد داشت و باید نیمی از اموال خودش را هم به این بازیکن مراکشی اهدا کند. 

1852422

این موضوع با واکنش‌های بسیاری روبرو شده و تعداد زیادی از او انتقاد یا این بازیکن را به خاطر این رفتار و تصمیمی که در طول دوران فوتبالش گرفته تحسین کرده‌اند. 

آمودیو با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی به شدت از این ستاره پاری سن ژرمن و شرایط پیش آمده انتقاد کرد و از دیگران هم خواست که دست از تحسین او بردارند. 

همسر سنسی در این باره نوشت: «دیدن چنین رفتاری واقعا شرم‌آور است... زنی پس از این که مدت کوتاهی از تولد فرزندش می‌گذرد از خیانت و شاید حتی تجاوز رنج می‌برد و شما در حال تشویق و تحسین رفتار نادرست و پنهان کردن پول از سوی کسی هستید که نمی‌خواهد حتی یک یورو به او بدهد؟ خودتان را اصلاح کنید.»

دیدگاه‌ها