کد خبر : 1921545 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:14 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

دی‌بروینه: بله، از تعویضم مقابل بایرن عصبانی شدم

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در مورد عصبانیتش بعد از تعویض در بازی منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ را توضیح داد.

دی‌بروینه: بله، از تعویضم مقابل بایرن عصبانی شدم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه احساس می‌کند که برای بازی کردن در منچسترسیتی در هر بازی آماده است و ناراحتی خود را از اتفاق بازی مقابل بایرن مونیخ توضیح داد.

به نظر می‌‌رسید دی‌بروینه برابر بایرن مونیخ کمی قبل از تعویض دچار مصدومیت شد و خولین آلوارز جایگزین او شد اما عصبانیت این بازیکن پس از تعویض به وضوح مشخص بود.

1853322

دی‌بروینه در واکنش به اینکه آیا هنگام تعویض عصبانی بوده یا خیر، گفت: "اساساً بله، در لحظه اتفاق می‌افتد، من می‌خواهم در هر بازی بازی کنم و احساس خوبی دارم. سه سال گذشته هیچ مصدومیتی نداشتم و در هر بازی آماده بودم، بنابراین احساس خیلی خوبی دارم. و همین."

او درباره بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ گفت: "هنوز راه درازی در پیش است. نصف راه باقی مانده و ممکن است کمی نگران شوید. اما 95 دقیقه پیش رو است و خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. در بسیاری از بازی‌ها در مورد گل‌های دیوانه‌وار شنیده‌اید، بنابراین ما باید بازی سطح بالای خود را نشان بدهیم. فکر نمی‌کنم در مورد ادامه‌ بازی حدس بزنیم، ما فقط بازی‌ای را انجام می‌دهیم که می‌دانیم چگونه بازی کنیم. ما دوباره شروع می‌کنیم و می‌دانیم که سخت خواهد بود. بازیکنان بایرن مونیخ کیفیت بالایی دارند اما ترجیح می‌دهیم سه گل جلو باشیم تا برعکس."

1853323

دیدگاه‌ها