کد خبر : 1921548 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:30 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

بسیاری از بازیکنان فعلی تیم‌ملی شاگرد آقامجتبی بودند

کاظمی: شهاب حسینی روحیه‌مان را بالا برد

مدافع پیکان از بازی های سخت این تیم در آینده صحبت می کند و امیدوار است یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو بردارند.

کاظمی: شهاب حسینی روحیه‌مان را بالا برد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود و با وجود عملکرد خوب اما در کسب پیروزی ناکام ماند.

محمد علی کاظمی که عملکرد خوبی در این دیدار از خود به جا گذاشت، در خصوص بازی گذشته تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. صنعت نفت بازی مستقیم  را در دستور کار خود قرار داد و قصد داشت از توپ‌های سوم و اشتباهات ما استفاده کند. اما ما هوشمندانه و با تجربه دفاع کردیم و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. موقعیت‌های خوبی نیز، خلق کردیم اما با بدشانسی تبدیل به گل نشد. نفت در ادامه بازی به دنبال استفاده از ضدحملات بود ولی خط دفاعی ما موفق شد، مهره‌‌‌های هجومی تیم حریف را مهار کند و به همین دلیل موقعیتی‌ به تیم نفت ندادیم.

او‌ در خصوص استقبال خوب هواداران آبادانی از این بازی ادامه داد: بله، هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و فکر می‌کنم بخش قابل توجهی از ورزشگاه را پر کردند. صنعت‌نفت هواداران بسیار خوبی دارد و به همین خاطر جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاکم بود.

کاظمی درباره داوری این دیدار،‌ عنوان کرد: داوری بسیار خوب بود. چرا که ناظران  AFC در ورزشگاه حاضر بودند و عملکرد داور را زیر نظر داشتند. آقای عرب‌براقی در این دیدار خیلی شجاعانه و قاطعانه‌ سوت می‌زد و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

1786875

مدافع پیکان در رابطه با حضور شهاب حسینی ستاره دنیای سینما در تمرینات روز گذشته این تیم، اظهار داشت: حضور شهاب حسینی در تمرین پیکان برای ما عجیب و البته جالب بود. آقای حسینی‌ با بچه‌ها برخورد گرمی داشتند و با آنها عکس تیمی گرفتند. خوشحالیم که این سوپراستار در کنار ما بود و واقعا روحیه بازیکنان را بالا برد.

این بازیکن در خصوص بازی‌های سخت پیکان در چهار هفته پایانی، گفت: ما چهار دیدار سخت مقابل، تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان در پیش داریم. برای کسب نتایج خوب در این بازی‌ها، باید به خوبی ریکاوری کنیم و تمرینات خوبی پشت سر بگذاریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. هدف ما در وهله اول، ارتقا جایگاه پیکان است و پس از آن با توجه به بازی رو در رو با دو تیم مدعی، می‌توانیم در سرنوشت قهرمانی لیگ تاثیر گذار باشیم.

1853326

او در نظرش را در مورد کار کردن با مجتبی حسینی و پیشنهاد ملی امید به او اینگونه بیان کرد: آقای حسینی‌ مربی خیلی با تجربه‌ای هستند. بسیاری از بازیکنانی که الان در تیم‌های بزرگ لیگ و تیم ملی حضور دارند، زیر نظر آقا مجتبی کار کردند. در مورد رفتن ایشان به تیم ملی امید اطلاعی ندارم اما می‌دانم که خیلی سخت و با عزم جدی برای پیکان زحمت می‌کشند.

کاظمی در پایان درباره بازی هفته آینده پیکان برابر تراکتور افزود: بازی سختی پیش رو داریم. تراکتور تیم خوب و با شخصیتی است اما ما برای کسب سه امتیاز به تبریز سفر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها