کد خبر : 1921551 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:42 | 46.3K بازدید | 21 دیدگاه

عصبانیت لاپورتا: بارسا امروز از سوپرلیگ می‌رود

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شاید امروز اخبار مهمی را درباره شرایط و آینده این تیم اعلام کند.

عصبانیت لاپورتا: بارسا امروز از سوپرلیگ می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، حواشی ایجاد شده پیرامون پرونده پرداخت پول از سوی بارسلونا به انریکز نگریرا همچنان برای این باشگاه دردسرساز است. 

انتشار اسنادی که نشان می‌داد بارسلونا چند سال متوالی مبالغی را به نایب رییس کمیته داوران لالیگا پرداخت کرده است باعث شد کهه بسیاری به انتقاد از آنها روی بیاورند و قهرمانی و موفقیت‌های این تیم را در چند سال اخیر زیر سوال ببرند. 

رئال مادرید در ابتدا تصمیم گرفت که در این باره سکوت کند اما آنها هم پس از چند روز به جمع سایر باشگاه‌های لالیگایی اضافه شدند و نسبت به این شرایط اعتراض کردند و این موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران بارسا شد. 

1804971

آنها تصور می‌کردند که رابطه بارسا و رئال به خاطر حضور مشترک در رقابت‌های سوپرلیگ در چند فصل اخیر متفاوت بوده و انتظار حمایت بیشتری را از رقیب قدیمی و شریک امروز داشتند. 

لاپورتا قرار است امروز در نشستی خبری درباره شرایط باشگاه بارسلونا و شایعات پیرامون پرونده نگریرا صحبت کند و بسیاری از خبرنگاران و رسانه‌های اسپانیایی معتقد هستند که او ممکن است همین امروز جدایی بارسلونا از سوپرلیگ را اعلام کند. 

این اقدام ضربه بزرگی به رئال مادرید خواهد بود و ممکن کاملا شرایط را برای آنها تغییر دهد چون در این صورت فقط آنها و یوونتوس در این رقابت حضور دارند و این خبر خوبی برای فلورنتینو پرز نخواهد بود.

دیدگاه‌ها