کد خبر : 1921552 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:49 | 21.6K بازدید | 9 دیدگاه

باواریایی‌ها دست‌بردار ستاره نیجریه‌ای نیستند؛

بازگشت بایرن مونیخ به یک پروژه نافرجام!

بایرن مونیخ شرایط جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی را مورد بررسی قرار می دهد.

بازگشت بایرن مونیخ به یک پروژه نافرجام!

به گزارش "ورزش سه"، عدم وجود یک گلزن در ترکیب بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به وضوح مشخص بود. قرار است بایرن در تابستان از این نظر تقویت شود و گفته می‌شود که ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای ناپولی مورد توجه باواریایی‌ها قرار دارد.

ناپولی در سال 2020 مبلغ 75 میلیون یورو بابت جذب اوسیمن به لیل پرداخت کرد. او تا سال 2025 با تیم ایتالیایی قرارداد دارد که در آن مقطع مبلغ بسیار بالایی برای این تیم بود و از جذب او صرف نظر کرد. بنابراین با توجه به این شرایط بایرن کار دشواری برای جذب او پیش رو خواهد داشت.

اکنون باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد تلاش دیگری انجام دهد، حتی اگر بدانیم که شایعات درباره اوسیمن بیشتر حول حضور او در لیگ برتر انگلیس می‌چرخد. جایی که گفته می‌شود باشگاه‌هایی نظیر منچستریونایتد، چلسی و آرسنال خواهان جذب او هستند. البته او خاطرات خوشی از دوران حضور در آلمان ندارد چرا که بین ژانویه 2016 تا آگوست 2018 فقط 16 بازی برای ولفسبورگ انجام داد و هیچ گلی هم به ثمر نرساند.

گفتنی است اوسیمن نسبت به روزهای بوندسلیگا پیشرفت قابل توجهی از لحاظ تاکتیکی و فنی داشته است و در این فصل چهار گل در پنج بازی لیگ قهرمانان و 21 گل در 23 بازی سری آ به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها