کد خبر : 1921555 | 28 فروردين 1402 ساعت 10:58 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

کادرفنی نفت از بازیکنان بیشتر انرژی می‌گذارد

تمجید مهاجم بلندقامت لیگ از سرمربی تیمش

مهاجم نفت مسجد سلیمان با تک گل ارزشمندش امید ها را برای بقا زنده نگه داشت.

تمجید مهاجم بلندقامت لیگ از سرمربی تیمش

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان با گل پیمان رنجبری ذوب آهن را شکست داد و به معنای واقعی طلسم را شکست. او در مورد این دیدار گفت: ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته هم خیلی خوب نتیجه گرفته بود ولی به نظرم ما قبل از این دیدار خیلی خوب تمرین، تمرکز و آنالیز کردیم و روز بازی هم خوب کار کردیم و توانستیم ببریم. 

این بازیکن در مورد گل حساسی که زد توضیح داد: شوت خوب کیانی فر بود و من توانستم در ریباند گل بزنم، مهم این است سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم بازی ها را ببریم و هرکس توانست گل بزند. 

سوال بعدی  ما از این مهاجم بلندقامت درباره مورد این بود که چرا به عملکرد ابتدا فصلش ادامه نداد . او در جواب گفت: زمانی که تیم خوب بازی کند من مهاجم هم خوب خواهم بود و بلعکس، فوتبال یک بازی گروهی است و قطعا اگر شرایط بد باشد عملکرد من پایین می آید.البته ما از گذشته عبور کرده‌ایم .۴ بازی فینال گونه داریم . اصلا به اسم تیم ها نگاه نمی کنیم و قطعا تمام تمرکز خود را خواهیم گذاشت تا بازی را ببریم. 

مهاجم نفت درباره شرایط کلی نفت در این فصل هم گفت: قطعا مشکلات بوده چون اگر نبود ما اینجای جدول نبودیم، این داستان منوط به شخصی هم نیست. از بالا تا پایین قطعا مشکلات بوده. من هم مشکل داشتم و همه دخیل بودیم. امیدوارم این ۴ بازی را طوری رقم بزنیم که در لیگ بمانیم.


رنجبری یادآور شد: وضعیت همه ما در این ده روز و قبل از بازی با مس رفسنجان تیم ما خیلی بهتر شده و این به تصمیمات سرمربی و کادرش بر می گردد که واقعا بیشتر از بازیکنان انرژی گذاشتند، جلسات تمرینی خیلی خوبی داشتیم و خیلی بهتر از قبل شدیم. امیدوارم مدیریت و ارگان هایی که می توانند کمک کنند در هفته های آتی کمکشان را دریغ نکنند و بیشتر کمک کنند تا بتوانیم بمانیم.

او در مورد بازی هفته آینده نفتی‌ها با فولاد خوزستان هم گفت: فولاد هم تیمی است که مثل ذوب نتایج خیلی خوبی گرفته، بازی در فولاد آرنا سخت است. امیدوارم مثل بازی قبل تمرکز بالایی داشته باشیم و تمام انرژی خودمان را بگذاریم که بازی را ببریم، قطعا برای سه امتیاز می رویم.

دیدگاه‌ها