کد خبر : 1921566 | 28 فروردين 1402 ساعت 11:32 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

ایموبیله:‌ من مقصر تصادف نبودم

چیرو ایموبیله به ادعای راننده تراموا پس از تصادف روز گذشته پاسخ داد.

ایموبیله:‌ من مقصر تصادف نبودم

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو، بیانیه‌ای از طریق وکیل خود منتشر کرد و در آن تاکید داشت که در هنگام تصادف، قوانین را رعایت کرده تا ادعای راننده تراموا را رد کند.

این تصادف صبح دیروز در رم زمانی رخ داد که ایموبیله با خودروی شاسی بلند خود به همراه دو دخترش در حال رانندگی بود. این تصادف آنقدر قوی بود که تراموا از ریل خارج شد و ماشین ایموبیله هم خسارت جدی دید. همچنین مهاجم لاتزیو به دلیل شکستگی دنده در بیمارستان بستری شد.

هم ایموبیله و هم راننده تراموا مدعی شدند که پس از مشاهده چراغ سبز حرکت کرده‌اند. با این حساب، ملی پوش ایتالیایی بیانیه‌ وکیلش را از طریق استوری اینستاگرام خود منتشر کرد:"موکل من چیرو ایموبیله که از اتفاق امروز ناراحت است، نگران دو دخترش و راننده ترامواست و امیدوار است که او به سرعت بهبود یابد.

1853348

او با آسودگی از اینکه هیچکس صدمه جدی ندیده در این لحظه از رفتار صحیح خود آگاه است و به مقاماتی که در حال تکمیل تحقیقات هستند اعتماد کامل دارد. باید فیلم دوربین‌های مداربسته از این حادثه وجود داشته باشد که تا حدودی روشنگر آنچه اتفاق افتاده، باشد."

در همین حال، گزارش شده که ایموبیله حداقل برای چند هفته از میادین دور خواهد بود که باعث می‌شود او بازی‌های مقابل تورینو و اینتر را از دست بدهد.

1853349

دیدگاه‌ها