کد خبر : 1921571 | 28 فروردين 1402 ساعت 12:10 | 33.6K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ 2، مس و نفت در آستانه صعود به لیگ یک

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور به هفته های پایانی خود نزدیک می‌شود و به زودی چهره سه تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.

لیگ 2، مس و نفت در آستانه صعود به لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه الف با حضور 13 تیم و در گروه ب با حضور 14 تیم دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

در گروه یک رقابت سخت و  نفس گیر بین دو تیم مس سونگون و فولاد نوین تیم دوم باشگاه فولاد به مانند هفته های گذشته ادامه داد. چیزی که از هم اکنون قابل پیش بینی است، این است که یکی از این دو تیم به عنوان تیم نخست راهی لیگ یک و تیم دوم راهی مرحله پلی آف می شود. هر دو تیم 45 امتیازی هستند اما مس سونگون با مدیریت رسول خطیبی به لطف تفاضل گل کمتر در رده نخست ایستاده است. دیگر تیم های مدعی در گروه الف شانسی برای قهرمانی و صعود به مرحله پلی آف ندارند، چون اختلاف امتیاز مس سونگون و فولاد نوین با تیم سوم 11 امتیاز است و این در حالی است که تنها سه هفته به پایان بازی‌ها در گروه الف باقی مانده است. در هفته‌های اخیر جهش تیم پاس همدان در جدول رده بندی خوب بوده و این نشان می‌دهد در فصل آینده می@تواند برنامه ریزی خوبی برای صعود به لیگ یک داشته باشد.

1853356

اما در گروه ب نفت و گاز گچساران با 49 امتیاز صدرنشین است. اختلاف امتیاز این تیم با تیم دوم که داماش گیلان است 10 امتیاز است و در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی‌ها در این گروه به نظر می‌رسد، شانس نفت و گاز گچساران برای قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک زیاد است. اما در این گروه جزء داماش تیم‌های دیگری هم هستند که مدعی صعود به مرحله پلی آف بشمار می‌روند. شهرداری ماهشهر هم امتیاز با داماش گیلان است. تیم‌های شهرداری نوشهر و شهدای رزکان 37 امتیازی هستند و تیم شهید قندی یزد که تیم ششم جدول بشمار می‌رود، 36 امتیازی است. یعنی اختلاف امتیازش با تیم دوم یعنی داماش گیلان تنها 3 امتیاز است. در نهایت یکی از این تیم‌ها با صعود به مرحله پلی آف شانس صعود به لیگ یک پیدا خواهند کرد. به اتفاق جدول دو گروه را مرور می‌کنیم. با این توضیح که این روزها هدایت تیم داماش گیلان برعهده فرشاد پیوس است که جانشین اکبر میثاقیان شده است.

1853357

دیدگاه‌ها