کد خبر : 1921575 | 28 فروردين 1402 ساعت 12:30 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

این تیم برای قهرمان شدن بی‌تجربه است

ترزیچ در آستانه گریه، دورتموند در انتهای حماقت!

نشریه آلمانی نسبت به عملکرد دورتموند و مدیرانش انتقادات شدیدی را مطرح کرده است.

ترزیچ در آستانه گریه، دورتموند در انتهای حماقت!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در مسابقه هفته بیست و هشتم بوندسلیگا کسب سه امتیاز و رسیدن به جایگاه بایرن مونیخ را با تساوی عوض کرد.
شاگردان ترزیچ مقابل اشتوتگارت در دقیقه ۷+۹۰ گل تساوی را دریافت کردند تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.
دورتموند که اکنون با دو امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده دوم ایستاده مورد انتقاد سهمگین رسانه بیلد قرار گرفته است. متن این یادداشت را می‌خوانید:
سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند که قبل از وضعیت فعلی همیشه در دسترس رسانه‌ها بود، از خبرنگاران خواست سکوتش را درک کنند و بعد از تمرین، بدون اظهار نظر جمع خبرنگاران را ترک کرد.
دورتموند در شوکی عمیق فرو است؛ احتمالا از دست دادن عنوان قهرمانی در بوندسلیگا (با وجود برتری 2-0 برابر اشتوتگارت) ناراحت کننده است.

1853373
بعد از نشست مطبوعاتی سرمربی دورتموند بارها از لفظ حماقت در توصیف زردها پس از تساوی مقابل اشتوتگارت استفاده شده است

ادین ترزیچ،‌ سرمربی دورتموند پس از سوت پایان بازی اشک از چشمانش جاری شد:"دلایلی وجود دارد که ما در ده سال گذشته در اوج نبوده‌ایم. دلیلی وجود دارد که در چند هفته گذشته به اندازه کافی بر حریفان مسلط نبوده‌ایم. من به خاطر آن مورد انتقاد قرار گرفته‌ام. علی‌رغم همه ناامیدی‌ها، این وظیفه بود که بعد از اینکه اشتوتگارت عقب‌نشینی کرد، دوباره جلو برویم."
بوروسیا تا دقیقه 78 با نتیجه 2 بر صفر از اشتوتگارت پیش بود و سپس بازی در 6 دقیقه بازی مساوی شد و در نهایت با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید.
هانس یواخیم واتسکه، رئیس دورتموند از نمایش تیم در نیمه دوم آنقدر عصبانی بود که پس از گلزنی تانگوی کولیبالی با ناامیدی جایگاه ویژه را ترک کرد. احتمالا او می‌دانست قرار است چه نتیجه‌ای رقم بخورد.
سباستین کل همچنان در استادیوم حیرت زده بود:"من فقط عصبانی و ناامید هستم. احساس ناامیدی، عصبانیت و ناراحتی خاصی دارم. ما باید اول اجازه دهیم همه این‌ها از بین برود. ما انگار غرق شده‌ایم."

1853375

نتایج ضعیف اخیر دورتموند:

* حذف در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی ضعیف.
* نتیجه شرم آور در دیدار مقابل بایرن مونیخ (2 بر 4).
* فاجعه شکست دو بر صفر مقابل لایپزیش و اکنون این نتیجه برابر اشتوتگارت.
بسیاری از هواداران به ویژه از مارکوس رویس، کاپیتان عصبانی هستند، که وقتی بازی دو بر صفر به سود دورتموند بود به بازی آمد؛ آیا تمدید قرارداد او در حال حاضر ارزش دارد؟ اما همچنین جود بلینگام که گفته می‌شود 100 میلیون یورو ارزش دارد هم مورد انتقاد قرار گرفت.
اما ترزیچ و نیمکت‌نشینان هم باید اشتباهات را بپذیرند: آن‌ها به بازیکنان اطلاع ندادند که بایرن گل تساوی مقابل هوفنهایم را دریافت کرده است. این می‌توانست به بازیکنان داخل زمین انرژی حیرت انگیزی بدهد.
همچنین پس از گل جیو رینا که نتیجه را  3 بر دو به سود دورتموند کرده بود، یوسوفا موکوکو یک موقعیت خیلی خوب را برابر دروازه بان اشتوتگارت از دست داد که وقتی پنج دقیقه بعد گل تساوی به ثمر رسید، ارزشش را درک کرد.

ویدئو: 297954

دیدگاه‌ها