کد خبر : 1921606 | 28 فروردين 1402 ساعت 14:24 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوندسلیگا در اولویت نبود؛

قمار ژابی آلونسو برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا

لورکوزن در تقابل با ولفسبورگ به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داد.

قمار ژابی آلونسو برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، ولفسبورگ و بایر لورکوزن به تساوی 0-0 رسیدند. اما در این بازی بوندسلیگا هیچ یک از دو تیم شایسته یک برنده شدن نبودند. دو تیم در نیمه اول هیچ موقعیت قابل ذکری نداشتند، تنها در نیمه دوم تنش به وجود آمد. لورکوزن بیشتر تلاش می کند، اما تیم ژابی آلونسو موفق به گلزنی نشد.

سرمربی بایر لورکوزن در مقایسه با دوئل لیگ اروپا مقابل سن ژیلواز (1-1) در روز پنجشنبه پنج تغییر در تیمش ایجاد کرده بود. از جمله جاناتان تاه و فلورین ویرتز که کار را از روی نیمکت آغاز کردند.

در واقع این سرمربی اسپانیایی  برای بازی برگشت مقابل تیم بلژیکی که پنجشنبه برگزار می شود به بهترین بازیکنان خود استراحت داد چراکه بحث راهیابی به نیمه نهایی است.  

جرمی فریمپونگ، ستاره لورکوزن بعد از توقف برابر ولفسبورگ گفت: "متاسفانه، نتوانستیم شانس های خود را تبدیل به گل کنیم. اما ما هنوز هر بازی چیزهای زیادی یاد می گیریم. پنجشنبه بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود."

لورکوزن فقط می تواند امیدوار باشد که این چرخش ارزشش را داشته است چون در ولفسبورگ عواقبی برای آن‌ها داشت! بدون بازیکن ملی پوش یعنی ویرتز، کمبود خلاقیت در خط حمله وجود دارد. ژابی آلونسو دیروز متوجه این موضوع شد و ستاره آلمانی را در دقیقه 62 به زمین آورد که به وضوح روند بازی را تغییر داد.

دیدگاه‌ها