کد خبر : 1921609 | 28 فروردين 1402 ساعت 14:29 | 34.9K بازدید | 43 دیدگاه

این پنالتی می‌توانست سرنوشت مسابقه را عوض کند؛

بیانیه رفسنجانی‌ها علیه تصمیم داور در نقش‌جهان

باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدیوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یک بار دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.

بیانیه رفسنجانی‌ها علیه تصمیم داور در نقش‌جهان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان بود و در شرایطی که بازی خوبی به نمایش گذاشت، درنهایت با نتیجه دو بر صفر مسابقه را واگذار کرد.

البته رفسنجانی‌ها که خیلی زود دروازه خودشان را روی ضربه شهریار مغانلو بازشده دیدند و این گل را مشکوک به آفساید می‌دانند، در دقیقه 16 شاهد برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد در محوطه جریمه سپاهان بودند و با استناد به نظر اکثریت کارشناسان داوری، معتقدند یک پنالتی برای آنها گرفته نشده است.

در همین زمینه باشگاه مس رفسنجان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرده است:

رونمایی از قسمت تازه اشتباهات دا‌وری علیه مس رفسنجان
با اعلام نظر رسمی سه کارشناس داوری در سه رسانه مختلف مشخص شد در دیدار پراهمیت و دشوار مقابل سپاهان و در شرایطی که مس با یک گل مشکوک به آفساید از صدرنشین لیگ در مقابل هواداران پرشمارش عقب بود، تیم داوری مسابقه یک پنالتی صددرصد روی محسن آذرباد را اعلام نکرده است!!!

پنالتی‌ای که می‌توانست سرنوشت مسابقه را تغییر دهد تا یک بار دیگر این پرسش در ذهن ما ایجاد شود که واقعا در این شرایط ناعادلانه و یک فصل پر از اشتباهات داوری علیه تیم‌مان، باید شکایت به کجا ببریم؟

دیدگاه‌ها