کد خبر : 1921611 | 28 فروردين 1402 ساعت 14:36 | 14K بازدید | 6 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا:‌ این یوونتوس رقت‌انگیز!

بازیکنان یوونتوس پس از شکست مقابل ساسولو مورد انتقاد روزنامه‌های ایتالیایی قرار گرفتند.

روزنامه‌های ایتالیا:‌ این یوونتوس رقت‌انگیز!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‎‌های ایتالیایی امروز به مسابقه فردای ناپولی-میلان اشاره داشتند و همچنین شرایط یوونتوس را هم مورد توجه قرار دادند.

1853448

گاتزتا دلو اسپورت به رویارویی فردای میلان و ناپولی اشاره کرده و از عنوان "اروپا به شما نگاه می‌کند" استفاده کرده است. این روزنامه مسابقه بین دو تیم را جدال هیجان انگیز اروپا توصیف کرده و معتقد است "ستاره‌ها، سبک، حرکات تاکتیکی" موجب می‌شود "تب و هیجان برای دربی ایتالیا بالا برود."
این روزنامه همچنین از جمله "لوکاکو تمام شد" استفاده کرد و خبر داد این مهاجم در پایان فصل از اینتر خداحافظی می‌کند و به چلسی بازمی‌گردد.

1853449

روزنامه کوریره دلو اسپورت به وضعیت یوونتوس توجه کرده و اشاره‌ای به مسابقه فردای ناپولی و میلان نداشت. جمله "یووه خوش‌بینی‌اش را از دست داد" به وضعیت بیانکونری اشاره دارد. این باشگاه در انتظار رای سرنوشت‌ساز اعتراض به کسر 15 امتیاز است و همچنین روز گذشته مقابل ساسولو با یک گل شکست خورد.

1853450

"یووه رقت‌انگیز است" این تیتر یک روزنامه توتواسپورت است که نتیجه روز گذشته را "شکست زشت مقابل ساسولو" توصیف کرد. این روزنامه با اشاره به دومین باخت متوالی در سری آ روزهای پیش رو را "هفته پرتنش یووه" معرفی کرده که در آن به غیر از انتظار برای رای دادگاه، باید به مصاف اسپورتینگ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا بروند.

دیدگاه‌ها