کد خبر : 1921613 | 28 فروردين 1402 ساعت 14:37 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

نقی‌زاده: درگیری من و اوت‌انداز سر هیچی بود!

نفتی‌ها با کسب اولین پیروزی بعد از هفته‌ها دوباره نیرو گرفته‌اند و دیگر از مصاحبه هم فرار نمی‌کنند.

نقی‌زاده: درگیری من و اوت‌انداز سر هیچی بود!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان بعد از هفته‌ها موفق به کسب برد شد و ذوب آهن را شکست داد. میثم نقی‌زاده در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی زیاد پرموقعیتی نبود، اما حسنش این بود که ما زود به گل رسیدیم و از آن محافظت کردیم و بردیم. واقعا این روزها برایمان مثل کابوس بود و به این برد نیاز داشتیم تا روحیه از دست رفته خود را برگردانیم و خدا را شکر دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

او در مورد درگیری‌اش با نادر محمدی ادامه داد: چیز خاصی نبود، خیلی روی ما فشار است ‌و از این مسائل پیش می‌آید. شما می‌دانید که من به شخصه بی‌حاشیه و آرام هستم و چیز مهمی نبود.

این بازیکن در مورد حضور تماشاگران در اطراف استادیوم گفت: آنها همیشه حامی ما هستند. ای کاش در این مقطع از فصل، که به بودنشان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم، محروم نمی‌شدند. اما خوشحالم که با بردمان توانستیم کمی دل آنها را شاد کنیم. کلیشه‌ای است ولی دل آنها به همین تیم خوش است. قول می‌دهیم تمام تلاشمان را برای بقا انجام بدهیم.

وی در مورد ۲۱ هفته عدم برد توضیح داد: واقعا نمی‌دانم چرا بعد از هفته پنجم کار ما گره خورد. شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد نفت اینگونه اسیر بدشانسی شود و وقتی هم تیمی به بحران می‌رود به سختی بیرون می‌آید. ای کاش حمایت‌ها بیشتر می‌شد و ما هم دلگرم‌تر می‌شدیم. اما صحبت کردن در مورد گذشته فایده ندارد. بعد از فشارهای بدی که وجود داشت یک برد آوردیم تا کمی حالمان بهتر شود اما حق ما این نبود.

نقی‌زاده در پایان در مورد دربی خوزستان افزود: هیچ نتیجه‌ای جز سه امتیاز دیدار با فولاد به درد ما نمی‌خورد. باید باهوش عمل کنیم ‌و ببریم و منتظر لغزش حریفان هم باشیم. فولاد تیم سرسختی است و امیدوارم با برنامه‌ریزی کادرفنی بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها